نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان به کار خود خاتمه داد

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/کرمان رییس اجرایی جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان از ارسال حدود 4000 اثر به این جشنواره خبر داد.

نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان به کار خود خاتمه داد

محمد جهانشاهی امروز 28 اردیبهشت ماه در اختتامیه اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان گفت: در یک سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده و مطالعه تجربیات جهان این جشنواره در برنامه های فرهنگی و هنری شهرداری کرمان قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از سازمان ها و نهادهای داخل و خارج از کشور که در برگزاری این جشنواره همکاری داشته اند، اظهار کرد: فراخوان برگزاری جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان در 190 کشور منتشر شد.

معاون شهردار کرمان از ارسال حدود 4000 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و بیان کرد: از 37 کشور جهان در سه گروه سنی و یک گروه ویژه بچه ها معلول در جشنواره نقاشی کودک شهرداری کرمان شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه آثار توسط سه داور خارجی و دو داور ایرانی مورد ارزیابی قرار گرفته اند، شرح داد: 60 اثر برگزیده در دو بخش ویژه و شایسته تقدیر انتخاب شده است.

رییس اجرایی جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان ادامه داد: همچنین در بخش بچه ها دارای معلولیت و بیماری های خاص، آثاری از 11 کشور جهان ارسال شده که به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: برگزیدگان باید اصل اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و 300 اثر برتر در کتاب جشنواره نقاشی کودک شهرداری کرمان چاپ می شود.

به گزارش خبرنگاران، اسامی صاحبان 300 اثر در سایت جشنواره به آدرس https://cipfk.com/ قابل مشاهده است و تا به امروز از 88 کشور جهان از این سایت بازدید کرده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7201

به "نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان به کار خود خاتمه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان به کار خود خاتمه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید