ثوری: بوکس می تواند بدرخشد و در معادلات ورزش ایران در دنیا تاثیر داشته باشد

به گزارش آریا بلاگ، رئیس فدراسیون بوکس گفت: بوکس می تواند بدرخشد و در معادلات ورزش ایران در دنیا تاثیر داشته باشد و در عرصه دنیای مدال آوری کند.

ثوری: بوکس می تواند بدرخشد و در معادلات ورزش ایران در دنیا تاثیر داشته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم قدردانی از پیشکسوتان ورزش کشور و رو نمایی از سردیس دو تن از پیشکسوتان ارزنده بوکس کشور به نام های احمد ناطق نوری و منوچهر مقصودی ساعت 10 صبح امروز با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از پیشکسوتان ورزش کشور در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس کشورمان گفت: ما امروز دو نسل بوکس کشور را که مربوط به قبل از پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب بودند را دعوت کردیم. این دوستان در کنار ما فریاد می زنند که بوکس می تواند بدرخشد و در معادلات ورزش ایران در دنیا تاثیر داشته باشد و در عرصه دنیای مدال آوری کند.

وی تاکید نمود: زمانی که رئیس شدم برای من کار سخت بود و جایگزین ناطق نوری شدن که فرد بزرگی بود بار مسئولیت من را سنگین نموده بود.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در این نشست گفت: یکی از مخالفان دکتر سجادی در مجلس گفت که وی سابقه ایثارگری ندارد ولی من باید بگویم که 70 درصد بدن وی ایثارگر ورزش بوده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7891

به "ثوری: بوکس می تواند بدرخشد و در معادلات ورزش ایران در دنیا تاثیر داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثوری: بوکس می تواند بدرخشد و در معادلات ورزش ایران در دنیا تاثیر داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید