(ویدئو) 24 سال تلاش در جستجوی فرزند گمشده!

به گزارش آریا بلاگ، یک مرد چینی که بیش از 500 هزار کیلومتر را در 24 سال گذشته در جستجوی پسرش طی کرده بود، خاتمه پیروز شد او را پیدا کند. عزم و اراده این مرد چینی الهام بخش ساخت یک فیلم شده بود.

(ویدئو) 24 سال تلاش در جستجوی فرزند گمشده!

به گزارش خبرنگاران، فرزند گوا گانگتانگ در سال 1997 و در حالی که فقط دو سال داشت، در مقابل خانه شان در استان شاندونگ از طریق قاچاقچیان انسان ربوده شد.

پلیس دو مظنون را در همین ارتباط دستگیر کرده است. به گزارش رسانه های چین، یک مرد و یک زن 24 سال پیش به قصد فروش این پسربچه، او را ربودند.

تلاش پلیس در این سال ها، در اواسط ماه ژوئن و پس از رسیدن به سرنخ هایی درباره محل اقامت بچه دزدیده شده در استان هنان نتیجه داد و پس از انجام آزمایش دی ان ای هویت او که اکنون 26 سال دارد، تایید شد.

گوا، پدر کودک گمشده، اکنون 51 ساله است و در این مدت بیش از 500 هزار کیلومتر در سراسر چین با موتورسیکلت سفر کرد و البته در این راستا چند بار تصادف کرد و زخمی شد و حتی با راهزنان هم روبرو شد. اما او هیچگاه دست از تلاش برای یافتن پسرش بر نداشت. وی سال 2010 به روزنامه چاینا دیلی گفت اگر من به جای کار کردن و تحویل سفارش مشتریان در خانه مانده بودم و با پسرم بازی می کردم، این اتفاق نمی افتاد.

گوا گانگتانگ پیش از آن که جستجو را آغاز کند، پارچه نوشته ای را درست کرد که علاوه بر عکس پسرش، این پیغام بر روی آن نوشته شده بود: کجایی پسرم؟ بابا تو را به خانه خواهد برد.

وی تمام پس انداز خود را در این مدت خرج کرد و بعضی اوقات پول کافی برای غذا خوردن نداشت.

داستان این پدر و پسر، الهام بخش فیلم گمشده و عشق بود که در سال 2015 به نمایش درآمد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7468

به "(ویدئو) 24 سال تلاش در جستجوی فرزند گمشده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) 24 سال تلاش در جستجوی فرزند گمشده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید