هادی تیران: نایب قهرمان المپیک را شکست دادم، طلای یونیورسیاد خیلی به من چسبید

به گزارش آریا بلاگ، دومین طلایی کاروان ایران در بازیهای یونیورسیاد می گوید این قهرمانی که با شکست دادن نایب قهرمان المپیک همراه شد، خیلی برایش لذتبخش بوده است.

هادی تیران: نایب قهرمان المپیک را شکست دادم، طلای یونیورسیاد خیلی به من چسبید

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از چین تایپه، هادی تیران ولی پور ملی پوش وزن 58 - کیلوگرم تکواندوی ایران در بازیهای دانشجویان دنیا پس از کسب مدال ارزشمند طلا در یونیورسیاد چین تایپه اظهار کرد: شاهد هستید که سطح مسابقات یونیورسیاد بسیار بالاست و چون در رنکینگ دنیای نیز دارای گرید بالایی است، همه قهرمانان شرکت نموده اند.

وی در خصوص گروه خود گفت: چون یک مقدار وزن کم نموده بودم در دو بازی اول بدنم راه نیفتاده بود اما از بازی سوم قرعه ام بسیار سخت شد که کره جنوبی را بردم. در نیمه نهایی هم با نایب قهرمان المپیک ریو از تایلند مسابقه دادم که پیروز شدم. حریف فینالیستم هم که از پرتغال بود چندین مدال بین المللی دارد اما خدا یاری کرد و با شکست همه آنها قهرمان شدم.

تیران ولی پور که خوشحالی در چهره اش موج می زند، در خصوص کسب دومین طلای کاروان ایران گفت: این مدال به من خیلی چسبید چون مدتی بود از مدال دور شده بودم. امیدوارم بعد از سکو این مدال را فراموش نموده و به هدفهای بعدی ام فکر کنم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1326

به "هادی تیران: نایب قهرمان المپیک را شکست دادم، طلای یونیورسیاد خیلی به من چسبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی تیران: نایب قهرمان المپیک را شکست دادم، طلای یونیورسیاد خیلی به من چسبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید