طراحی تراکت: رزاق پور: باید مقابل گل گهر کم اشتباه بازی کنیم، همواره توقعات از تراکتور بالاست

به گزارش آریا بلاگ، مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد بازی سختی برابر گل گهر در پیش دارند و مقابل آنها باید کم اشتباه بازی نمایند.

طراحی تراکت: رزاق پور: باید مقابل گل گهر کم اشتباه بازی کنیم، همواره توقعات از تراکتور بالاست

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ابوالفضل رزاق پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تراکتور در آستانه ملاقات با گل گهر گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده آغاز لیگ هستیم. البته در آغاز مسابقات معمولاً تیم ها از لحاظ آمادگی تیمی و شرایط بدنی در موقعیت ایده آلی قرار ندارند، ولی با این حال برای ما بسیار مهم است که در هفته های ابتدایی خوب امتیاز بگیریم و لیگ را با نتایج خوبی آغاز کنیم.

وی درباره باز نشدن پنجره نقل وانتقالاتی تیم تراکتور توضیح داد: ما هم منتظر هستیم که پنجره باشگاه باز گردد تا تیم بتواند از بازیکنان نوش در لیگ استفاده کند. فعلاً که خبر نوی نیست، ولی امیدوارم که در بازی فردا در نهایت بتوانیم با هر ترکیبی که به میدان می رویم نتیجه لازم را بگیریم.

مدافع چپ تراکتور راجع به شرایط خاص این تیم برای فصل نو خاطر نشان کرد: تراکتور نام بزرگی دارد و همواره توقعات از این تیم بالاست. به هر حال تیم شرایط خاصی دارد، ولی ما باید وقتی به زمین مسابقه می رویم با نهایت کوشش و انگیزه فقط به فکر موفقیت تیم باشیم. طرفداران چشم انتظار نتیجه گرفتن تراکتور هستند و هدف ما باید این باشد که آنها را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8261

به "طراحی تراکت: رزاق پور: باید مقابل گل گهر کم اشتباه بازی کنیم، همواره توقعات از تراکتور بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: رزاق پور: باید مقابل گل گهر کم اشتباه بازی کنیم، همواره توقعات از تراکتور بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید