درخواست جانسون از رئیس سازمان بهداشت دنیا در مورد کرونا

به گزارش آریا بلاگ، ایسنا نوشت: نخست وزیر انگلیس در تبادل نظر با رئیس سازمان بهداشت جهانی خواهان تحقیقات مستقل درباره منشا کروناویروس شد.

درخواست جانسون از رئیس سازمان بهداشت دنیا در مورد کرونا

به نوشته روزنامه دیلی میل، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس بر اساس اعلام دولت این کشور، روز سه شنبه یک مصاحبهی تلفنی با رئیس سازمان بهداشت دنیای داشته است.

طبق اعلام لندن، رئیس سازمان بهداشت دنیای با این نظر بوریس جانسون موافق بوده است.

از سوی دیگر بوریس جانسون با آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل نیز درباره شرایط مربوط به شیوع کروناویروس مصاحبه داشته است.

یک سخنگوی دولت انگلیس اظهار کرد: نخست وزیر انگلیس در هر دو مصاحبهی تلفنی خود به توضیح حمایت کشورش از تلاشهای بین المللی برای شکست دادن کروناویروس و حمایت از اقدامات سازمان ملل و سازمان بهداشت دنیای در راستای هماهنگ سازی یک پاسخ دنیای به این بحران پرداخت.

وی اضافه کرد: نخست وزیر انگلیس و رئیس سازمان بهداشت دنیای در خصوص اهمیت انجام تحقیقات مستقل در خصوص منشاهای شیوع کروناویروس توافق داشتند بنا براین ما می توانیم درسهایی را به منظور پیشگیری از وقوع همه گیری های بیشتر ویروس در آینده فرا بگیریم.

همچنین نخست وزیر انگلیس تایید کرد در ویدیو کنفرانس آینده سازمان ملل با موضوع تامین اقتصادی توسعه در عصر کووید 19 به هدف تشریح عملیات بازیابی از بحران به شکلی برابر و دوستدار محیط زیست حضور پیدا می نماید.

در بیانیه دولت انگلیس تاکید شد: هم رئیس بهداشت دنیای و هم گوترش بر حمایتشان از اجلاس دنیای واکسن در چهارم ژوئن که با میزبانی انگلیس برگزار شده و اعتبارات ضروری برای نجات جان میلیون کودک در دنیا را جذب خواهد نمود، تاکید کردند.

23311

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3401

به "درخواست جانسون از رئیس سازمان بهداشت دنیا در مورد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جانسون از رئیس سازمان بهداشت دنیا در مورد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید