خطیبی: باختیم اما یکی از بهترین تیم های لیگ برتر ماشین سازی است، داور تمرکز لازم را نداشت و اسیر جو بازی بود

به گزارش آریا بلاگ، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با وجود شکست ماشین سازان مقابل صنعت نفت آبادان تأکید کرد این تیمی یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است.

خطیبی: باختیم اما یکی از بهترین تیم های لیگ برتر ماشین سازی است، داور تمرکز لازم را نداشت و اسیر جو بازی بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از آبادان، رسول خطیبی در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به تیم صنعت نفت تبریک می گویم بابت دریافت سه امتیاز. اعتقاد من این است که ما هم می توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم. هر دو تیم در این بازی می توانستند برنده باشند.

وی ادامه داد: داور هشت یا 9 مورد خطاهای ما را داور در نیمه اول و دوم نگرفت، خطاهایی که داور وسط می گرفت، ولی داور دوم با او صحبت می کرد و خطا را به نفع تیم حریف برمی گرداند. نمی توانم بگویم که عمدی بود یا نه. داور ملاقات امروز یکی از داوران خوب ماست، ولی فکر کنم امروز تمرکز لازم را نداشت و اسیر جو بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اضافه نمود: با توجه به اینکه شش بازیکن مان را در اختیار نداشتیم، فکر می کنم تیمم خیلی خوب کار کرد و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم، ولی در دقایقی طبیعی بود که صنعت نفت فشار بیاورد و در وقت های اضافه بازی تمرکزمان را از دست دادیم. در کل از شرایط تیم و بازیکنانم خیلی راضی هستم. با اینکه باختیم، ولی یکی از بهترین تیم های لیگ برتر ماشین سازی است. این بازی تمام شد و فکرمان را به بازی بعد معطوف می کنیم.

خطیبی در واکنش به طرح این موضوع که بازیکنان ماشین سازی وقت کشی می کردند و خودشان را به زمین می انداختند، گفت: دو بازیکن ما مصدوم شدند که بعد از آن تعویض شدند و اگر بازیکن دیگری بود که این کار را انجام داده است فیلم آن را بیاورید تا من پاسخ بدهم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1803

به "خطیبی: باختیم اما یکی از بهترین تیم های لیگ برتر ماشین سازی است، داور تمرکز لازم را نداشت و اسیر جو بازی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: باختیم اما یکی از بهترین تیم های لیگ برتر ماشین سازی است، داور تمرکز لازم را نداشت و اسیر جو بازی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید