خسارت اقتصادی کرونا به دانشگاه های استرالیا به 11 میلیارد دلار خواهد رسید

به گزارش آریا بلاگ، نتایج به دست آمده از یک مدلسازی جدید نشان می دهد که دانشگاه های استرالیا تا سال 2023 میلادی، به دلیل کاهش درآمد حاصل از جذب دانشجویان بین المللی، 11 میلیارد دلار از دست خواهد داد.

خسارت اقتصادی کرونا به دانشگاه های استرالیا به 11 میلیارد دلار خواهد رسید

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران به نقل از یودبلیونیوز، نتایج مدل سازی صورت گرفته توسط سازمان ملی دانشگاه های استرالیا نشان می دهد که دانشگاه های این کشور از هم اکنون تا سال 2023 میلادی، 11 میلیارد دلار(معادل 16 میلیارد دلار استرالیا) خسارت اقتصادی خواهند دید.

این مرکز همچنین اعلام نموده که دانشگاه های استرالیا می توانند در ادامه امسال 3.1 تا 4.8 میلیارد دلار استرالیایی از دست دهند.کاتریونا جکسون(Catriona Jackson) رییس مرکز دانشگاه های استرالیا بیان کرد که پاندمی کووید-19 می تواند تا چندین سال شرایط اقتصادی دانشگاه ها را تحت تاثیر قرار دهد. این صحبت پس از زمانی به میان آمد که دانشگاه ملی استرالیا بیان کرد به دلیل کاهش درآمد و هزینه های غیرمترقبه ناشی از پاندمی کووید-19 ، 225 میلیون دلار استرالیا ضرر اقتصادی دیده است.

جکسون ادامه داد، ما نمی توانیم وانمود کنیم که این بیماری تاثیر بزرگی بر دانشگاه ها نخواهد گذاشت.

وی اضافه نمود، نیمی از دانشجویان خارجی تحصیل را از نیمه دوم سال شروع می نمایند و هنوز معین نیست که به دلیل شرایط به وجود آمده از کروناویروس، توانایی بازگشت به کشور را خواهند داشت یا خیر؟

سازمان ملی دانشگاه های استرالیا پیش از این اعلام نموده بود که در نتیجه این خسارت ها و در عرض 6 ماه، 21 هزار شغل در فضای آموزش عالی و 14.5 میلیارد دلار از بین خواهد رفت. البته چند وقت پیش دولت استرالیا از اعطای یاری 100 میلیون(دلار استرالیایی) بین دانشگاه ها خبر داده بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3462

به "خسارت اقتصادی کرونا به دانشگاه های استرالیا به 11 میلیارد دلار خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت اقتصادی کرونا به دانشگاه های استرالیا به 11 میلیارد دلار خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید