خبرنگاران سه کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی آلیش مردان دعوت شدند

به گزارش آریا بلاگ، قم - خبرنگاران - رئیس هیات کشتی قم، گفت: سه کشتی گیر از این استان به اردوی تیم ملی کشتی آلیش(کشتی با کمربند) کلاسیک مردان و رقابت های انتخابی درون اردویی دعوت شد.

خبرنگاران سه کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی آلیش مردان دعوت شدند

هادی علیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: اردوی تیم ملی کشتی آلیش کلاسیک مردان و رقابت های انتخابی درون اردویی روزهای 26 فروردین لغایت 3 اردیبهشت ماه در سالن زنده یاد رزم پوش لارستان استان فارس برگزار می گردد که از قم سه کشتی گیر و یک مربی در این اردو حضور دارند.

وی گفت: در وزن 60 کیلوگرم، روح الله نعمتیان؛ در 80 کیلوگرم، اسلام شکوهی راد و در 100 کیلوگرم، علی فیروزگاه از قم به این اردو دعوت شدند ضمن اینکه جواد عباسی به اسم مربی هم در این اردو حضور دارد.

رئیس هیات کشتی قم، با با بیان اینکه فرایند ارتقای این استان در رشته کشتی آلیش (کشتی با کمربند) در کشور طی سال های اخیر همیشه رشد داشته است، گفت: تیم اعزامی 6 نفره هیات کشتی قم در مسابقات آلیش(کشتی با کمربند) قهرمانی کشور با کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز برای نخستین بار در تاریخ فعالیت این شته در قم اسم سوم تیمی را تصاحب کرد.

علیایی در ادامه با اشاره به نتایج برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران، گفت: در این رقابت های که از 15 تا 17 فروردین ماه در سننندج برگزار گردید، محمدجواد ابوطالبی در وزن 45 کیلوگرم پیروز به کسب اسم سومی این وزن به صورت مشترک شد ضمن اینکه آرمین قره صوفی در 65 کیلوگرم هم در صندلی پنجمی این رقابت ها نهاده شد.

وی بعلاوه نتایج رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رامسر را هم مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد:در این رقابت ها محسن صمدی و سجاد بیگدلو از این استان در وزن های 80 و 92 کیلوگرم پیروز به کسب دو اسم هفتمی برای استان شدند.

رئیس هیات کشتی قم، ارتقای صندلی کشتی استان در کشور را نیازمند برنامه ریز بلند مدت دانست و گفت: راهیابی دو کشتی گیر نوجوان قم در بخش آزاد به جمع هشت نفر پایانی این قابت ها، رویدادی بی سابقه در این استان است و این مهم در حالی رقم می خورد که در هر دو رده بیش از 300 ورزشکار برای کسب عناوین برتر حضور داشتند.

رقابت های انتخابی تیم ملی برای مشخص اعضای تیم کشتی اعزامی جمهوری اسلامی به مسابقات آسیایی هند (دهلی) در خردادماه و مسابقات جهانی مجارستان (بوداپست) در تیرماه امسال در رده ها و وزن های مختلف به وسیله فدراسیون کشتی برنامه ریزی شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7751

به "خبرنگاران سه کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی آلیش مردان دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی آلیش مردان دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید