خبرنگاران استاندار آذربایجان غربی 5 طرح صداوسیمای مرکز مهاباد را افتتاح کرد

به گزارش آریا بلاگ، مهاباد- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی با حضور در صدا و سیمای مرکز مهاباد پنج طرح مختلف را به مناسبت دهه مبارک فجر با هزینه ای بالغ بر 185 میلیارد ریال در این مرکز افتتاح کرد.

خبرنگاران استاندار آذربایجان غربی 5 طرح صداوسیمای مرکز مهاباد را افتتاح کرد

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: طرح های به بهره برداری رسیده شامل استودیو HD ، نصب فرستنده 4 - 3 TS ایستگاه کانی شیخان، تجهیز و بازسازی سیستم نور استودیو بخش سیما، راه اندازی چیلرهای آب خنک 90 تنی، تجهیزو تکمیل استودیو صبحگاهی است.

بهرام قوی بنیه اضافه نمود: شاخص ترین این طرح ها راه اندازی استودیو HD این مرکز است که با هزینه 150 میلیارد ریال راه اندازی و مورد بهره برداری نهاده شد.

در حاشیه بهره برداری از این طرح ها از سه فیلم مستند شهدای شاخص مهاباد نیز توسط استاندار آذربایجان غربی رونمایی شد؛ در این سه مستند به دوران زندگی و مجاهدت و رشادت های سه نفر از شهدای این شهرستان پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگاران، صدا و سیمای مرکز مهاباد یکی از مراکز قدیمی کشور است به طوری که رادیو مهاباد در سال 1324 در این شهر راه اندازی شده و با بیش از 70 سال عمر یکی از با سابقه ترین مراکز صدا در کشور به شمار می رود و برنامه های این مرکز از سه سال گذشته به صورت ماهواره ای قابل دریافت بوده و 24 ساعته پخش می گردد.

49 پروژه عمرانی در دهه فجر سال جاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد که برای تکمیل و تجهیز آنها در مجموع 2 هزار و 110 میلیارد ریال هزینه شده است.

در سفر یکروزه استاندار آذربایجان غربی به شهرستان مهاباد، بهره برداری از گازرسانی به 10 روستای مهاباد و آبرسانی به 6 هزار خانوار روستایی، شهرک صنفی و یک مدرسه 9 کلاسه خیرساز در این شهرستان افتتاح و عملیات یک باب گلخانه هیدروپونیک مجتمع پتروشیمی مهاباد در زمینی به مساحت 92 هزار مترمربع کلنگ زنی شد.

مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، 12 پایگاه و سایت خبری و 6 نشریه است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6148

به "خبرنگاران استاندار آذربایجان غربی 5 طرح صداوسیمای مرکز مهاباد را افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار آذربایجان غربی 5 طرح صداوسیمای مرکز مهاباد را افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید