جرد لتو و کارگردان مرثیه ای برای یک رویا در فیلم شناور دوباره همکاری می نمایند

به گزارش آریا بلاگ، پس از گذشت 20 سال در فیلم شناور (Adrift) دوباره شاهد همکاری دارن آرنوفسکی کارگردان فیلم مرثیه ای برای یک رویا با جرد لتو خواهیم بود.

جرد لتو و کارگردان مرثیه ای برای یک رویا در فیلم شناور دوباره همکاری می نمایند

دارن آرنوفسکی میخواهد بر اساس داستان کوتاهی از کوجی سوزوکی، نویسنده پیروز ژاپنی که او را بیشتر به خاطر داستان حلقه (منبع اقتباس فیلم نامه فیلم حلقه) می شناسیم فیلم شناور را بسازد. لوک داوسون و آرنوفسکی وظیفه نوشتن فیلم نامه را بر عهده گرفته اند و جیسون بلام هم به عنوان تهیه کننده شناور انتخاب شده است.

  • فیلم وال؛ پروژه جدید کارگردان قوی سیاه معین شد

داستان فیلم شناور در میان دریا رقم می خورد، جایی که یک قایق ماهی گیری با یک قایق بادبانی متروکه برخورد می نماید که بسیار هراس انگیز و عجیب به نظر می رسد. یکی از خدمه های قایق ماهی گیری قبول می نماید که کنترل قایق بادبانی تا بندر را برعهده بگیرد، اما خیلی زود متوجه اشتباهش می گردد و در می یابد چرا افراد با تجربه تر این قایق متروکه را کشتی ارواح می خوانند.

جرد لتو بازیگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود و بعد از گذشت 20 سال و فیلم مرثیه ای برای یک رویا مجدداً قرار است با آرنوفسکی همکاری کند. لتو بارها توانایی هایش در نمایش مسائل روانی و تصویرگری انسان ها در موقعیت های حساس و هولناک را نشان داده است، به همین خاطر می توان امیدوار بود او در نقش یک قایق ران جوان و جسور که درگیر کشتی ارواح می گردد هم پیروز عمل کند.

آرنوفسکی پیش از ساخت شناور می بایست فیلم وال (The Whale) را برای کمپانی A24 کارگردانی کند. وال اقتباسی از نمایشنامه ای به همین نام نوشته ساموئل دی. هانتر بوده که در سال 2012 منتشر شده است. در حالی که آرونوفسکی این اثر سینمایی را جلوی دوربین خواهد برد که هانتر خود به اقتباس نمایشنامه اش پرداخته و فیلم نامه را می نویسد.

همانند شناور داستان فیلم وال هم عجیب است و رگه هایی از مضامین آثار قبلی آرنوفسکی را می توان در آن پیدا کرد؛ این فیلم داستان معلم انگلیسی منزوی را روایت می نماید که از چاقی مفرط رنج می برد و سعی دارد به عنوان آخرین تلاشش (تلاشی که شاید او را به نوعی رستگار کند) با دختر نوجوانش دوباره ارتباط برقرار کند، دختری که مدتی است کاملا با او بیگانه شده است.

منبع: Deadline

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6336

به "جرد لتو و کارگردان مرثیه ای برای یک رویا در فیلم شناور دوباره همکاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرد لتو و کارگردان مرثیه ای برای یک رویا در فیلم شناور دوباره همکاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید