توصیه رئیس مجلس درباره ویروس کرونا در قم ، دستور تشکیل جلسه فوری

به گزارش آریا بلاگ، علی لاریجانی بر تشکیل فوری جلسه شورای تامین و اتخاذ هر چه سریعتر تصمیمات پیشگیرانه به ویژه ایمن سازی مجامع عمومی قم در قبال بیماری کرونا تاکید کرد.

توصیه رئیس مجلس درباره ویروس کرونا در قم ، دستور تشکیل جلسه فوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز چهارشنبه، 30 بهمن در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ضمن دریافت آخرین گزارش ها و اطلاعات در زمینه دو مورد ابتلای قطعی به کرونا درشهرستان قم، بر اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی عاجل در این خصوص تاکید کرد.

لاریجانی همچنین طی تماس تلفنی جداگانه با وزیر آموزش و پرورش، توصیه های لازم مبنی بر صیانت از محیط مدارس نسبت به شیوع ویروس کرونا و آگاهی بخشی لازم در این خصوص به والدین و دانش آموزان را ارائه کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی، طی تماس تلفنی جداگانه با بهرام سرمست، استاندار قم نیز بر تشکیل فوری جلسه شورای تامین و اتخاذ هر چه سریعتر تصمیمات پیشگیرانه به ویژه ایمن سازی مجامع عمومی، مدارس و دانشگاه های استان قم در قبال بیماری کرونا تاکید کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2312

به "توصیه رئیس مجلس درباره ویروس کرونا در قم ، دستور تشکیل جلسه فوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه رئیس مجلس درباره ویروس کرونا در قم ، دستور تشکیل جلسه فوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید