تاریخ انتشار تکن 8 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی بازی بخش تازه ای را معرفی می نماید

به گزارش آریا بلاگ، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) در مراسم گیمزکام 2023 با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی مبارزه ای تکن 8 پرده برداشته است.

تاریخ انتشار تکن 8 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی بازی بخش تازه ای را معرفی می نماید

تازهترین قسمت از سری بازی های مبارزه ای محبوب باندای نامکو به طور رسمی در سپتامبر گذشته و با انتشار تریلری در EVO 2022 معرفی گردید. از آن موقع، جزئیات مربوط به بازی به آرامی آشکار شده است. از نظر داستانی، تکن 8 فصلی کاملا تازه را در دشمنی افسانه ای خانواده میشیما رقم خواهد زد. با مرگ هیهاچی میشیما، شخصیت منقی قدیمی این سری، اعضای به جای مانده از خانواده او یعنی جین کازاما و کازویا میشیما برای ادامه نبرد حضور دارند. طی چند ماه گذشته استودیوی سازنده بعلاوه چندین شخصیت را معرفی نموده است که در کنار انبوهی از مکانیک های گیم پلی تازه و اصلاح شده در تکن 8 بازخواهند گشت.

کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، کارگردان قدیمی سری تکن و مایکل موری (Michael Murray)، تهیه نماینده گیمزکام 2023، در جریان این مراسم به جف کیلی (Geoff Keighley)، روی صحنه پیوستند تا درباره تکن 8 بحث نموده و اطلاعات تازهی در خصوص این بلاک باستر بازی های مبارزه ای فاش نمایند. هارادا بیان کرد که تکن 8 دارای یک حالت بازی کاملا تازه خواهد بود که روی خود بازیکن تمرکز می نماید و در واقع تک نفره خواهد بود. در این حالت که Arcade Quest نام دارد، به نظر می رسد که بازیکنان یک آواتار شخصی ایجاد نموده و با حریفان هوش مصنوعی رقابت می نمایند.

همانطور که بازیکنان در طول داستان پیشرفت می نمایند، آن ها به همراه آواتار خود به رشد و قوی تر شدن ادامه می دهند و مهارت های خود را در برابر حریفان سرسخت تر در داستانی نه چندان متفاوت با نحوه ورود بعضی از بازیکنان واقعی به ورزش های الکترونیکی تقویت می نمایند. در تریلر نیز به نوعی اعلام شد که چند شخصیت تازه مطابق انتظار به لیست 32 شخصیت زمان عرضه بازی ملحق می شوند.

این شخصیت ها شامل کوما (Kuma)، لئو (Leo)، شاهین (Shaheen)، استیو (Steve)، دراگونوف (Dragunov) و یوشیمیتسو (Yoshimitsu) با ظاهر و حرکات به روز شده هستند. همه شخصیت های بازی دارای گزینه های شخصی سازی عمیق خواهند بود، که این به بازیکنان اجازه می دهد که سبک بازی خود را نشان دهند و استعداد شخصی خود را به شخصیت های مورد علاقه شان بیاورند.

لازم به ذکر است که در کنار نسخه استاندارد 69.99 دلاری بازی، دو نسخه دیگر نیز برای هواداران در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه دلوکس بازی 99.99 دلار قیمت خواهد داشت و شامل یک نسخه از بازی، کاراکتر پس، مجموعه لباس Gold Suit Pack و اسکینی برای آواتار شما با موضوع کینجین خواهد بود.

در این میان نسخه آلتیمیت بازی با قیمت 109.999 دلاری در کنار محتویات نسخه دلوکس، حاوی مجموعه Classic Tekken Tee Set و اسکین هایی برای آواتار شما با موضوع جین، جون و کازویا است. کسانی که هر یک از نسخه های بازی را پیش خرید می نمایند، لباسی ویژه برای شخصیت پل فینیکس برای حالت آرکید کوئست دریافت خواهند کرد. از طرفی دو اسکین نیز با موضوع تتسوجین و موکوجین برای آواتار شما در دسترس خواهد بود که این البته مختص کاربران پلی استیشن است.

هواداران مدت ها منتظر بودند تا بدانند که تکن 8 چه زمانی عرضه می گردد و در حالی که چند ماه دیگر تا تاریخ انتشار آن یعنی 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی به جای مانده است، حداقل به نظر می رسد که دیگر در فضای شلوغ بازی های مبارزه ای امسال میلادی منتشر نخواهد شد. حالت آرکید کوئست نیز ظاهرا یک افزودنی جالب برای بازی باشد و بازیکنان احتمالا سرنخ های بیشتری در خصوص بازی و بخش های مختلف آن در آستانه ژانویه بدست خواهند آورد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 13171

به "تاریخ انتشار تکن 8 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی بازی بخش تازه ای را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار تکن 8 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی بازی بخش تازه ای را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید