بیانیه باشگاه ذوب آهن بعد از بازی با سایپا

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فوتبال ذوب آهن از اواخر فصل گذشته و به ویژه از ابتدای فصل جاری لیگ برتر همیشه با مسائل داوری همراه بود و بر اساس آمار بین 12 تا 16 امتیاز خود را در اثر اشتباهات داوری از دست داد، بعد از اعلام رأی کمیته استیناف که نزدیک به 40 روز بعد از درخواست تیم ها و شب قبل از بازی اعلام شد، موجب شد این بار باشگاه سایپا اعتراض شدید الحنی را منتشر کند.

بیانیه باشگاه ذوب آهن بعد از بازی با سایپا

اما بازی شب گذشته دو تیم سایپا و ذوب آهن باز هم حاشیه های زیادی را در پی داشت که یکی از آنها اخراج شهاب گردان در شرایط بحرانی تیم فوتبال ذوب آهن بود، در این رابطه روابط عمومی باشگاه ذوب آهن بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

اگر کمیته انضباطی به همین سرعتی که برای شهاب گردان رأی صادر نمود برای ناداوری ها خودشان رأی صادر کرده بود شاید بسیاری از مسائل موجود پیش نمی آمد، شاهد ناداوری های هستیم که جای تعجب بسیار دارد به راستی اگر در لیگ برتر کشور بعد از بیست و شش هفته هنوز بحث داوری سر و سامان نگرفته باشد بسی جای شگفتی و تعجب است.

آیا ناکارآمدی مسئولان کمیته داوران این وضع را رقم زده یا مسائلی دیگر بانی این اتفاقات است، خدا داند!

داور در مسابقه با تیم تراکتورسازی هم، سر ذوب آهن را برید، اشتباهی فاحش یا عمدی که آن هم خدا داند، تا این شائبه را ایجاد کند که گویی فشارهایی برای رقم خوردن تصمیماتی خارج از زمین در حال اعمال است.

گفتیم با تغییرات در فدراسیون فوتبال شاید اوضاع داوری کمی سروسامان بگیرد، اما سالی که نکوست از بهارش پیداست اگر این بهار فدراسیون نشینان است خدا بخیر کند.

احتمالاً در چند سال آینده بسیاری از تیم هایی که فقط به بازی جوانمردانه اعتقاد دارند از لیگ پاپس خواهند کشید تا حداقل سرمایه های انسانی و اقتصادی خود را حفظ نمایند و در زمستان نادآوری ها اسیر نگردند.

به راستی اگر این ملاقات به جای سه ناظر یک ناظر داشت، چه می شد؟

داور وسط در حال ادامه مسابقه است که از بیرون زمین بعد از مشورت های خاص، برایش تصمیم می گیرند. به راستی آقای ناظر، ناظر مسابقه بود یا ناظر تیم ذوب آهن...

بماند که همه عوامل داخل و بیرون زمین علیه ذوب آهن بودند، اما نکته جالب این ملاقات ناظری بود که خود احتیاج به ناظر داشت و بیش از همه خود به داخل زمین و بازیکنان فشار روانی وارد می کرد.

چند ماهی قبل، هم گفته بودیم که بهتر است ناظرِ ناظر هم داشته باشیم یادتان هست و گفته بودیم که داوری های مسابقات ما باید الگوی کشورهای اروپایی باشد.

چون گوش شنوایی نیست، تصمیم داریم خودمان نسخه های این داوری ها را به اروپا ترانسفر کنیم مطمئناً فروش آن عایدی بالایی خواهد داشت البته نه به اسم الگوی داوری، بلکه به اسم طنز تلخ ناداوری.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7486

به "بیانیه باشگاه ذوب آهن بعد از بازی با سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه ذوب آهن بعد از بازی با سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید