شروع توزیع کتاب های درسی از امروز ، آخرین مهلت ثبت سفارش کتب

به گزارش آریا بلاگ، بنا بر تقویم زمانی اعلام شده از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی امروز کتاب های درسی دانش آموزان توزیع می گردد.

شروع توزیع کتاب های درسی از امروز ، آخرین مهلت ثبت سفارش کتب

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، براساس جدول زمانی در نظر گرفته شده از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، از امروز بیستم شهریور، توزیع کتاب های درسی دانش اموزان در تمام مقاطع تحصیلی شروع می گردد و اولیا یا دانش آموزان با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود می توانند کتاب ها را تحویل بگیرند.

زمان ثبت سفارش کتاب درسی هم تا نیمه شهریور اعلام شده بود با تمدیدی که از سوی این سازمان انجام شد تا بیستم شهریور فرصت در اختیار جاماندگان قرار داد و به این ترتیب امروز، سرانجام مهلت ثبت نام کتاب درسی است.

دانش آموزان با مراجعه به سامانه IRTEXTBOOK.IR می توانند نسبت به خرید کتاب درسی خود اقدام نمایند بعلاوه دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده اند تا 31 شهریور فرصت دارند، نشانی مدرسه محل تحصیل را اصلاح نمایند.

علوی تبار معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هم پیشتر اعلام نموده بود که بیش از 146 میلیون جلد کتاب درسی چاپ شده و آماده برای توزیع است و سال جاری مشکل کمبود کتاب درسی در هیچ پایه ای نخواهیم داشت بعلاوه سال جاری بنا شده است تا کتاب درسی بار کدار شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7935

به "شروع توزیع کتاب های درسی از امروز ، آخرین مهلت ثبت سفارش کتب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع کتاب های درسی از امروز ، آخرین مهلت ثبت سفارش کتب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید