75 درصد آمریکایی ها فکر می نمایند کشورشان از کنترل خارج شده است

به گزارش آریا بلاگ، سه چهارم مردم آمریکا در بحبوحه شیوع شدید ویروس کرونا و افزایش بیکاری در این کشور فکر می نمایند کشورشان از کنترل خارج شده است.

75 درصد آمریکایی ها فکر می نمایند کشورشان از کنترل خارج شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد سه چهارم مردم آمریکا به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و بیکاری گسترده فکرمی نمایند کشورشان از کنترل خارج شده است.

75 درصد از شرکت نمایندگان در نظرسنجی یاهونیوز و یوگاوگفته اند که از نظر آنها آمریکا از کنترل خارج شده است. تنها 14 درصد گفته اند که به نظر آنها آمریکا هنوز تحت کنترل است. 11 درصد هم درباره اینکه کشورشان تحت کنترل یا خارج از کنترل است گزینه مطمئن نیستم را انتخاب نموده اند.

شبکه خبری نیوزویک با تحلیل جزئی تر داده ها نوشته رأی دهندگان مسن تر بیشتر احتمال داشت گزینه خارج از کنترل را انتخاب نمایند. 81 درصد از افرادی که سنشان 65 سال به بالا بوده گفته اند شرایط کشورشان افتضاح است. برای افراد بین 30 تا 44 سال این رقم 68 درصد بود.

مشاور مالی کاخ سفید نسبت به دو رقمی ماندن نرخ بیکاری ایالات متحده تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر هشدار داده است.

کوین هاست مشاور مالی کاخ سفید ماه پیش نسبت به دو رقمی ماندن نرخ بیکاری ایالات متحده تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر هشدار داد. او توضیح داد نرخ بیکاری که به خاطر شیوع ویروس کرونا به شدت افزایش یافته، احتمالا تا نوامبر همچنان دو رقمی خواهد ماند.

وی در مصاحبه با سی ان ان اضافه نمود: پیش بینی می کنم نرخ بیکاری آمریکا در ماه می تا مرز 20 درصد افزایش یافته باشد. انتظار من این است که نرخ بیکاری آمریکا تا پاییز تک رقمی نخواهد شد.

افزایش نرخ بیکاری به یک چالش جدی برای دونالد ترامپ در رقابت های انتخاباتی 2020 تبدیل شده است. شیوع ویروی کرونا عامل اصلی رشد فزاینده نرخ بیکاری در آمریکا است. نرخ بیکاری در 3 ایالت هاوایی، میشیگان نوادا طی ماه گذشته به بیش از 20 درصد رسیده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3757

به "75 درصد آمریکایی ها فکر می نمایند کشورشان از کنترل خارج شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 درصد آمریکایی ها فکر می نمایند کشورشان از کنترل خارج شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید