48 ساعت تلخ پرسپولیس در جابجایی

به گزارش آریا بلاگ، جابجایی لیگ بیست و یکم، برای پرسپولیس خوب جلو نرفته و روز های چهارشنبه و پنجشنبه، به تلخ ترین وضعیتش رسید. پرسپولیس که تا لحظه معارفه شهریار مغانلو در سپاهان، همچنان امیدوار بود با سانتاکلارا به توافق برسد، پیروز نبود و مغانلو راهی اصفهان شد. از دست دادن یکی از مهره های کلیدی فصل گذشته در خط حمله، اتفاق خوبی برای پرسپولیس به حساب نمی آمد. پرسپولیسی ها هم سعی کردند با خرید یک مهاجم عظیم، بلافاصله تلخی این شکست را فراموش نمایند. اتفاقی که نیفتاد و اوضاع بدتر شد.

48 ساعت تلخ پرسپولیس در جابجایی

سجاد شهباززاده، گزینه اول پرسپولیس برای جانشینی مغانلو پنجشنبه قراردادش با سپاهان را تمدید کرد. شهباززاده که قبلا هم گفته بود دنبال انتقال های پر سر و صدا نیست، در اصفهان ماند تا فصل آینده در کنار مغانلو خط حمله این تیم را تشکیل دهد. فصل پیش، شهباززاده هفته های آخر وینگر سپاهان بود و مسئله ای برای بازی همزمان با مغانلو ندارد. قرارداد نو او و سپاهان، یک ساله است.

شکست بزرگتر پرسپولیس، ساعاتی بعد رقم خورد. پرسپولیسی ها پس از ناکامی در جذب شهباززاده، سراغ امین قاسمی نژاد رفتند. بازیکنی که نیم فصل با استقلال به توافق رسیده بود، اما نتوانست به این تیم ترانسفر گردد. صحبت های مجیدی و شرح درباره اینکه نیازی به قاسمی نژاد ندارد، احتمال حضور او در پرسپولیس را بیشتر نموده بود. در شرایطی که همه منتظر حضور قاسمی نژاد در دفتر باشگاه پرسپولیس و معارفه او بودند، مهاجم فصل پیش پدیده به سمت استقلال چرخید و با این تیم قرارداد بست تا جانشین قایدی گردد. با رفتن قاسمی نژاد به استقلال، پرسپولیس یکی دیگر از گزینه هایش در خط حمله را از دست داد.

حالا پرسپولیسی ها، هم مغانلو را از دست داده اند و هم با حضور شهباززاده و قاسمی نژاد در سپاهان و استقلال، نتوانستند جانشین مناسبی برای او پیدا نمایند. 48 ساعت سخت پرسپولیس، با سه شکست در خرید مهاجم به سرانجام رسید. آن ها از فردا، باید دنبال گزینه تازه ای در خط حمله باشند. در شرایطی که بیشتر مهاجمان فصل گذشته لیگ، تیم آینده شان را انتخاب نموده اند.

فوتبال 360

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7816

به "48 ساعت تلخ پرسپولیس در جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "48 ساعت تلخ پرسپولیس در جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید