کعبی: باید در نیمه اول کار بحرین را تمام کنیم، در حالت عادی می توانیم 6 گل به این تیم بزنیم

به گزارش آریا بلاگ، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران می گوید به علت اینکه بحرینی ها از لحاظ روحی و روانی ممکن است علیه تیم ملی کار نمایند، باید در نیمه اول کار را تمام کرد.

کعبی: باید در نیمه اول کار بحرین را تمام کنیم، در حالت عادی می توانیم 6 گل به این تیم بزنیم

حسین کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات ملاقات امشب تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، گفت: هنوز سه بازی سخت و حساس برای تیم ملی در این مرحله به جای مانده است. هر مسابقه برای ما مثل همین بازی با بحرین، حکم یک فینال را دارد.

وی با اشاره به پیروزی 3 بر یک تیم ملی مقابل هنگ کنگ خاطر نشان کرد: بازی اول را به خوبی تمام کردیم. بعضی انتظار داشتند در این بازی هفت هشت گل به هنگ کنگ بزنیم، ولی برای ما در وهله اول کسب سه امتیاز مهم بود. پیش از تفاضل گل، به امتیاز نیاز داشتیم و الان هم در بازی با بحرین باید همین فرایند ادامه پیدا کند. امیدوارم بحرین را شکست دهیم تا با خیال راحت در بازی بعدی با تیم دوم مان مقابل کامبوج به میدان برویم.

کعبی که سابقه ملاقات با بحرین در لباس تیم ملی را در کارنامه دارد، درباره فضای خاص این بازی یادآور شد: زور بحرین از لحاظ فوتبالی به ما نمی رسد. به طور کلی تیم ملی ایران خیلی وقت است که در آسیا حرف اول را می زند. بازیکنان تکنیکی زیادی داریم و می توانیم برای هر تیمی خطرساز باشیم، ولی بحرین چون می داند از لحاظ فنی نمی تواند حریف ما باشد، در پی این می رود که تیم ملی را از لحاظ روانی به هم بریزد.

وی تأکید کرد: بحرینی ها همواره با تاکتیک های خاص خودشان بازیکنان تیم مقابل را تحریک می نمایند و سعی در منحرف کردن بازی دارند. بازیکنان ما اما آنقدر حرفه ای هستند و در سطوح بالایی بازی نموده اند که می توانند در هر شرایطی آرامش خود را حفظ نمایند. کریم باقری و وحید هاشمیان سابقه زیادی دارند و حضور آنها در کنار تیم می تواند خیلی از لحاظ روحی و روانی به بازیکنان یاری کند.

مربی فولاد گفت: اگر در نیمه اول کار بحرین را تمام کنیم، می توانیم در نیمه دوم با خیال راحت کار و نتیجه را حفظ کنیم، ولی اگر حریف با یاریِ داوری و دیگر مسائل از ما در نیمه اول جلو بیفتد در نیمه دوم کار سختی را برای جبران خواهیم داشت، چون دروازه بان و دیگر بازیکنان بحرین مدام می خواهند خود را روی زمین بیندازند.

کعبی تاکید نمود: فوتبال ما آنقدر پیشرفت نموده است که در شرایط عادی می توانیم حتی پنج شش گل به بحرین بزنیم، ولی الان شرایط فرق می نماید. مطمئنم می توانیم برنده این بازی باشیم و در ادامه هم اتفاقات خوبی به وسیله تیم ملی رقم می خورد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7521

به "کعبی: باید در نیمه اول کار بحرین را تمام کنیم، در حالت عادی می توانیم 6 گل به این تیم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کعبی: باید در نیمه اول کار بحرین را تمام کنیم، در حالت عادی می توانیم 6 گل به این تیم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید