کرونا، جان 2800 آمریکایی دیگر را گرفت

به گزارش آریا بلاگ، آنالیز های آماری از آمریکا نشان می دهد که ویروس کرونا طی یک روز گذشته حدود 69 هزار آمریکایی را مبتلا نموده و جان 2800 نفر از آن ها را نیز گرفت.

کرونا، جان 2800 آمریکایی دیگر را گرفت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در ایالات متحده، علی رغم واکسیناسیون گسترده و طرح های دولت جدید این کشور برای مهار این همه گیری، همچنان در حال افزایش است.

برآورد های وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع 68،924 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 2،761 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 28،523،524 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 505،309 تن افزایش یافت.

بیماران آمریکایی، 25.74 درصد آمار کل مبتلایان دنیای به این ویروس را تشکیل می دهند. در حال حاضر 18،121 بیمار در آمریکا در شرایط وخیم به سر می برند.

این در حالی است که طبق گزارش شبکه سی اِن اِن، تعداد فوتی های سالانه آمریکا بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) از رقم دویست وپنجاه هزار نفر کمتر است.

از سوی دیگر، بیمارستان های کالیفرنیای آمریکا در حالی با کمبود تجهیزات و خدمه روبرو است که تعطیلات کریسمس موج جدیدی از بیماران را به سمت این مراکز روانه نموده است.

روزنامه واشنگتن پست نیز با اشاره به اسناد دولتی و اظهارنظر های مقام های آمریکایی اطلاع داد، دیپلمات های واشنگتن برای دریافت واکسن کرونا از روسیه و بعضی دیگر از کشور ها یاری خواسته اند.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که تعداد کسانی که در دنیا به این بیماری مبتلا شدند از 110 میلیون نفر نیز عبور نموده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6225

به "کرونا، جان 2800 آمریکایی دیگر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، جان 2800 آمریکایی دیگر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید