کاهش حفاری های غیرمجاز در مشگین شهر

به گزارش آریا بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از کاهش چشمگیر حفاری های غیرمجاز خبر داد و گفت: با همکاری نیروی انتظامی اقدامات جلوگیری از حفاری های غیرمجاز افزایش پیدا می کند.

کاهش حفاری های غیرمجاز در مشگین شهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی ظهر امروز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 99 در نشست با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: جلوگیری از هرگونه اقدام برای تخریب میراث تاریخی و فرهنگی و حفاظت و حراست از آن ها از جمله برنامه های مهم در شهرستان بوده که تحقق آن نیازمند همکاری و مشارکت نیروی انتظامی است.

او ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و پاسگاه های تابعه با اداره مشگین شهر به ویژه در راستای مقابله با حفاری های غیرمجاز، گفت: تداوم این اقدامات از برنامه های مهم به شمار می رود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشگین شهر از کاهش چشمگیر حفاری های غیرمجاز خبر داد و گفت: در راستای حفاظت و پاسداشت میراث فرهنگی و تاریخی عزم جدی و همکاری تنگاتنگی را با کمک بخشداران، دهیاران و شوراهای محل با نیروی انتظامی شهرستان خواهیم داشت.

او پاسداشت منابع ملی، تاریخی و فرهنگی را از مهم ترین برنامه ها در شهرستان برشمرد و شرح داد: در کنار نیروی انتظامی برای جلوگیری از هرگونه دست درازی به میراث فرهنگی و تاریخی نیاز است تا مردم نیز مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ زرین کلاه فرمانده نیروی انتظامی مشگین شهر نیز در این نشست عملکرد نیروی انتظامی و یگان حفاظت این شهرستان را در مأموریت های محوله بسیار عالی برشمرد و گفت: در جلسه شورای استان در ارزیابی عملکرد در سطح عالی قرار داشتیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3247

به "کاهش حفاری های غیرمجاز در مشگین شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش حفاری های غیرمجاز در مشگین شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید