پلوسی: با ترامپ، تمامی راه ها به پوتین ختم می گردد

به گزارش آریا بلاگ، به دنبال انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر اینکه روسیه به صورت محرمانه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان برای کشتن نیروهای آمریکایی در افغانستان جایزه پیشنهاد داده، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به شدت از دونالد ترامپ به خاطر سرسپردگی به دولت مسکو انتقاد کرد.

پلوسی: با ترامپ، تمامی راه ها به پوتین ختم می گردد

به نقل از پایگاه خبری پولتیکو، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت: همان طور که قبلا نیز به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفته ام، با او تمامی راه ها به پوتین ختم می گردد. نمی دانم روس ها به لحاظ سیاسی، شخصی و یا اقتصادی چه چیزی علیه ترامپ دارند.

وی اضافه نمود: من از این شرایط بی اطلاع هستم و از نهادهای ذی ربط می خواهم در این خصوص به کنگره گزارشی دهند. این خیلی بد است و بدین ترتیب، این رئیس جمهور با روس ها مواجهه نخواهد شد.

براساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، پیشنهاد ادعایی اعطای جایزه در بحبوحه مذاکرات صلح برای انتها دادن به جنگ دیرینه افغانستان مطرح شده است و یافته های اطلاعاتی به دست دونالد ترامپ رسیده و شورای امنیت ملی کاخ سفید این مساله را در یک نشست فوری اواخر مارس مورد آنالیز قرار داده است؛ ادعایی که ترامپ رد می نماید.

قانون گذاران هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه خواستار پاسخ هایی به این مساله هستند. لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکایی تاکید نمود که انتظار دارد دولت واشنگتن این ادعاها را جدی بگیرد. باب منندز، سناتور دموکرات نیز گفته که سنا باید درباره اعمال تحریم هایی جدید علیه روسیه رای گیری کند.

این در حالی است که ترامپ شامگاه یکشنبه در توییتی نوشت: جامعه اطلاعاتی به من خبر داد که آن ها این گزارش ها را معتبر ندانستند و بنابراین آن ها را به من یا مایک پنس (معاون رئیس جمهوری آمریکا) گزارش ندادند. احتمالا یک حقه ساختگی دیگر درباره روسیه است، شاید یکی دیگر از اخبار جعلی نیویورک تایمز که می خواهد جمهوری خواستار را بد جلوه بدهد.

سخنگوی طالبان نیز این گزارش روزنامه نیویورک تایمز را رد نموده و سفارت روسیه نیز در توییتی تاکید نمود که این گزارش مملو از اتهامات بی پایه و اساس است.

پلوسی با اشاره به مداخله ادعایی روسیه در انتخابات 2016 میلادی و دعوت ترامپ از پوتین برای شرکت در نشست گروه هفت، گفت: لیست بلند بالایی از چشم پوشی های ترامپ در مورد روسیه وجود دارد.،ایسنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3656

به "پلوسی: با ترامپ، تمامی راه ها به پوتین ختم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: با ترامپ، تمامی راه ها به پوتین ختم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید