واشنگتن: تا رسیدن به توافق با ایران فاصله زیادی داریم

به گزارش آریا بلاگ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با بیان اینکه مذاکرات وین در راستا درستی قرار گرفته است گفت هنوز راه زیادی مانده تا توافق نهایی با ایران حاصل گردد.

واشنگتن: تا رسیدن به توافق با ایران فاصله زیادی داریم

به گزارش تسنیم، جیک سالیوان در پاسخ به سوال شبکه خبری ای بی سی آمریکا درباره پیشنهاد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران مبنی بر حصول توافق نهایی در وین پیش از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایران، بطور تلویحی خوش بینی خود را گفت.

سالیوان گفت: آنچه من می خواهم بگویم این است که هنوز برای رسیدن به بعضی از موضوعات اصلی از جمله در خصوص تحریم ها و تعهدات هسته ای که ایران باید انجام دهد، راه زیادی وجود دارد، اما از نظر اقدامات اجرا شده در وین، در راستا درستی قرار گرفته ایم.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین در بخشی از این مصاحبه با بیان این که قصد ندارد جزئیات بیشتری درباره مذاکرات وین و اینکه که کدام تحریم ها برداشته خواهد شد ارائه کند، بار دیگرمدعی شد که اولویت اصلی آمریکا جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

وی در سرانجام اضافه نمود که آمریکا به هر دلیلی که بخواهد چه با توافق و چه بدون توافق هسته ای ایران را تحریم خواهد نمود.

سالیوان گفت: ایالات متحده حق دارد حتی تحت برجام به دلایلی غیر از پرونده هسته ای، از جمله حقوق بشر و برنامه توسعه موشکی، ایران را تحریم کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7293

به "واشنگتن: تا رسیدن به توافق با ایران فاصله زیادی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن: تا رسیدن به توافق با ایران فاصله زیادی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید