هیأت داوری قاطعانه رأی خود را در مورد فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه اعلام کند

به گزارش آریا بلاگ، کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در بیانیه ای نوشتند: امیدواریم هیأت داوری با توجه به حجم اسناد و مدارک موجود، قاطعانه رأی خود را در مورد فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه اعلام کند.

هیأت داوری قاطعانه رأی خود را در مورد فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه اعلام کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در بیانیه ای نوشتند: امیدواریم هیأت داوری با توجه به حجم اسناد و مدارک موجود، گزارش تحقیق و تفحص دیوان محاسبات و گزارشات سازمان بازرسی کل کشور قاطعانه رای خود را در خصوص فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه اعلام نماید تا هفت تپه از این پیچ تاریخی و سرنوشت ساز به سلامت عبور نموده و این صنعت بزرگ بار دیگر جوانه بزند.

در این بیانیه آمده است:

در حدود 5 سالی که از مشاخصات ما علیه فساد و چپاولگران بیت المال می گذرد، از نزدیک شاهد مواضع دولت فعلی و نوع نگرش ایشان نسبت به اقتصاد و بویژه فراوری کشور و علاقه وافر آنان به واگذاری های پی در پی شرکت ها و بنگاه های فراوریی به بخش خصوصی بدون توجه به عواقب اینگونه واگذاری ها بوده ایم و با پوست و گوشت و استخوانمان نتیجه این نگاه را لمس نموده و طعم تلخ آن را در شکرستان هفت تپه چشیده ایم.

در این میان، اما بودند افرادی که مخالف این واگذاری های بی حساب و کتاب و تاراج بیت المال بوده و در صدد جبران بعضی از خسارت های زیان بار خصوصی سازی های گذشته برآمدند، اما هسته مرکزی دولت این اختلاف دیدگاه را بر نتابید و این اندک شمار افراد نیز سرنوشتی جز عزل و استعفا نصیبشان نشد.

آقای صالح، رئیس مستعفی سازمان خصوصی سازی نمونه شاخص این موارد است که در ابتدا ابهام گویی و عدم شفافیت در تصمیم گیری ایشان در جلسات متعدد مورد تعجب همگان قرار گرفته بود ولیکن اینک با روشن شدن ابعاد موضوع علت آن شک و تردید ها و عدم شفافیت و قاطعیت در تصمیم گیری هویدا شده و معین شده است که ایشان در این مدت محدود تصدی پست مذکور تحت چه فشار هایی از سوی تصمیم گیران قرار داشته است. ولیکن بعنوان حسن ختام همکاری خود با دولت فعلی، تقاضای فسخ قرارداد واگذاری و خلع ید کارفرمای هفت تپه را به هیات داوری ارسال نمود و جای تقدیر دارد که آقای صالح در مقابل حجم سنگین فشار های پاستور دستکم در خصوص هفت تپه و مغان مقاومت نمود.

امیدواریم هیات داوری نیز با توجه به حجم اسناد و مدارک موجود، گزارش تحقیق و تفحص دیوان محاسبات و گزارشات سازمان بازرسی کل کشور قاطعانه رای خود را در خصوص فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه اعلام نماید تا هفت تپه از این پیچ تاریخی و سرنوشت ساز به سلامت عبور نموده و این صنعت بزرگ بار دیگر جوانه زده و با دستان پرتوان کارگران دلسوز و زحمت کش خود سایه سار آن همچون سال های نه چندان دور بر منطقه و استان و کشور گسترده گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5192

به "هیأت داوری قاطعانه رأی خود را در مورد فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه اعلام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیأت داوری قاطعانه رأی خود را در مورد فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه اعلام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید