همکاری تازه اسنپ و آپ

به گزارش آریا بلاگ، اولین سرویس شارژ اتوماتیک کیف پول در ایران راه اندازی شد.

همکاری تازه اسنپ و آپ

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام اسنپ، چندی پیش اسنپ و آسان پرداخت از کیف پول مشترک خود رونمایی کردند؛ اکنون روابط عمومی اسنپ از راه اندازی سرویس شارژ اتوماتیک این کیف پول خبر داده است.

با فعالسازی شارژ اتوماتیک کیف پول آپ می توانید به جای آن که همواره کیف پول تان را شارژ کنید این وظیفه را به اپلیکیشن آسان پرداخت بسپارید. کافی است یکی از حساب های بانکی خود را به این کیف پول متصل کنید. برای ثابت نگه داشتن موجودی این کیف پول می توانید طی قراردادی (با مشخص کردن بازه زمانی) اجازه برداشت از حساب بانکی تان را (با سقف مشخص) صادر کنید.

با فعالسازی سرویس شارژ اتوماتیک کیف پول، پس از درخواست خودرو از اپلیکیشن اسنپ می توانید تنها با انتخاب پرداخت از کیف پول، بدون احتیاج به وارد کردن رمز دوم و مشخصات کارت بانکی هزینه سفر خود را پرداخت کنید.

سرویس شارژ اتوماتیک کیف پول شما را به حساب بانکی تان متصل می نماید و امکان مدیریت سقف برداشت و مشخص محدوده زمانی را به شما می دهد. این سرویس یکی از روش های معمول پرداخت در دنیا است که اکنون به واسطه محصول مشترک اسنپ و آپ می توانیم برای اولین بار در ایران از امکانات آن بهره ببریم و در مدیریت اقتصادی از آن استفاده کنیم.

پیش از این نیز اسنپ و آپ با راه اندازی کیف پول مشترک خود پرداخت هزینه غذا، سفر با اسنپ و اسنپ بایک در اپلیکیشن اسنپ و شارژ، عوارضی آزادراه و دیگر خدمات را در اپلیکیشن آپ تسهیل نموده بودند.

انتهای رپرتاژ آگهی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1622

به "همکاری تازه اسنپ و آپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری تازه اسنپ و آپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید