نحوه محاسبه و پرداخت حق التدریس معلمان ، واریز بخش دوم معوقات بزودی

به گزارش آریا بلاگ، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه محاسبه کارکرد حق التدریس غیرموظف معلمان شرح داد و گفت: آنچه که واریز شده، یک بخش بوده و بخش دیگر به زودی انجام می گردد.

نحوه محاسبه و پرداخت حق التدریس معلمان ، واریز بخش دوم معوقات بزودی

علی الهیار ترکمن در گفت و گو با خبرنگاران، گلایه بعضی معلمان در شبکه های اجتماعی مبنی بر کاهش پرداخت حق التدریس شاغلین یا تغییر مبنای محاسبه آن را مستند ندانست.

وی درباره نحوه محاسبه حق التدریس شاغلین در اسفندماه 1398 و بهار 1399 اظهار کرد: طبق قانون، حق التدریس غیر موظف متناسب با میزان کارکرد افراد مشخص و پرداخت می گردد.

الهیار ترکمن تادامه داد: بر این اساس و پس از پرداخت مرحله دوم حق التدریس، کارگروهی متشکل از مدیر آموزش و پرورش و کارشناسان موضوعی و مرتبط در هر شهرستان تشکیل و میزان حضور و کارکرد همکاران در ماه های مذکور را آنالیز می نمایند. در این صورت مشخص می گردد مبلغی که پرداخت شده تا چه حد با میزان کارکرد واقعی افراد مرتبط بوده است و بر اساس آن، تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی تاکید نمود: درست است که آموزش و پرورش در مواقعی بدلیل محدودیت های اقتصادی کشور، تاخیر در پرداخت داشته اما تا کنون عدم پرداخت نداشته و حقوق فرهنگیان را تضییع نکرده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6161

به "نحوه محاسبه و پرداخت حق التدریس معلمان ، واریز بخش دوم معوقات بزودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه محاسبه و پرداخت حق التدریس معلمان ، واریز بخش دوم معوقات بزودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید