مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت 12 آذرماه خاتمه می یابد

به گزارش آریا بلاگ، ثبت نام پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت از 18 آبان شروع شده است و تا 12 آذرماه 99 ادامه دارد.

مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت 12 آذرماه خاتمه می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پنجاه و هشتمین آزمون زبان MHLE وزارت بهداشت روز 10 مهر ماه 99 در 25 حوزه امتحانی و در 23 شهر به صورت الکترونیک برگزار گردید.

ثبت نام پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت از یکشنبه 18 آبان شروع شده است و تا ساعت 15 روز چهارشنبه 12 آذرماه 99 ادامه دارد. ثبت نام به صورت اینترنتی به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می گردد.

کارت ورود به جلسه آزمون 18 آذر ماه به وسیله سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر خواهد شد وپنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت نیز 20 آذر ماه برگزار می گردد. همچنین کارنامه آزمون 30 آذر ماه منتشر خواهد شد.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری) و 100 نمره (بدون نمره منفی) است.

هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج می گردد و درستی آن به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند تأیید کارنامه یا Check Certificate Validity) قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5266

به "مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت 12 آذرماه خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت 12 آذرماه خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید