محدودیت ورود و خروج برای 25 شهر ، جزئیات اعمال محدودیت جدید برای تردد خودروها

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مژگان جلیلیان اظهار کرد: با ابلاغ وزارت کشور، از فردا محدودیت رفت و آمد در 25 شهر مراکز استان های قرمز اعمال می گردد و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به 25 مرکز استان ممنوع است.

محدودیت ورود و خروج برای 25 شهر ، جزئیات اعمال محدودیت جدید برای تردد خودروها

وی اضافه کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با هماهنگی پلیس راهور استان اقدام به انسداد معابر غیراصلی می نمایند اما خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول این ممنوعیت ها نمی شوند.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: ممنوعیت تردد در مراکز استان های تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهار محال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان اعمال شده و برای استان های تهران و البرز از انتهای حوزه استحفاظی شروع و از ورود پلاک غیربومی و خروج آن ممنوع می گردد. بر این اساس متخلفان 500 هزار تومان جریمه می شوند.

جلیلیان گفت: از همه مردم می خواهیم با توجه به ابلاغیه های متعدد ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هرگونه سفر خودداری نمایند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته گردد.

منبع: ایسنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5056

به "محدودیت ورود و خروج برای 25 شهر ، جزئیات اعمال محدودیت جدید برای تردد خودروها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ورود و خروج برای 25 شهر ، جزئیات اعمال محدودیت جدید برای تردد خودروها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید