فعالیت باشگاه های ورزشی در اراک ممنوع شد

به گزارش آریا بلاگ، فعالیت باشگاه های ورزشی و استخرها در اراک ممنوع شد و مجموعه های ورزشی ملزم به رعایت مصوبات پدافند زیستی استان مرکزی شدند.

فعالیت باشگاه های ورزشی در اراک ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، با افزایش شیوع ویروس کرونا، روز گذشته دستورالعمل هایی از وزارت ورزش در مورد فعالیت باشگاه های ورزشی استان مرکزی به اداره ورزش جوانان استان مرکزی ابلاغ شد که این سازمان در استان و تمام باشگاه ها ملزم به رعایت آن شد.

این دستورالعمل به ستاد پدافند زیستی استان ارائه شد که باتوجه به شرایط شهرستان اراک که تقریبا قرمز است و براساس مصوبه ستاد پدافند زیستی استان باشگاه های ورزشی در شهر اراک تعطیل خواهند بود.

در دیگر شهرهای استان که شرایطی زرد و سفید دارند، مراکز ورزشی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند و ممنوعیت برای فعالیت وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این باره اظهار داشت: موضوع در شهر اراک که دارای شرایط قرمز شیوع بیماری کروناست، براساس ابلاغیه ستاد پدافند زیستی از امروز فعالیت باشگاه های ورزشی و استخر نیز در شهر اراک ممنوع شده است.

عابد حقدادی بیان کرد: تسهیلات در دو بخش برای باشگاه های ورزشی پیش بینی شده نخست باشگاه هایی که کد تامین اجتماعی داشتند و براساس دیتاهای مورد نظر جمع آوری و به وزارت ورزش اعلام شد.

وی اضافه نمود: بخش دوم باشگاه هایی بودند که کد تامین اجتماعی نداشتند ولی با توجه به خسارت هایی که متحمل شده بودند، نیازمند حمایت بودند که اسامی این باشگاه ها نیز ارسال شده ولی تا به امروز درعمل هیچ گونه اقدامی برای پرداخت تسهیلات به حوزه ورزش صورت نگرفته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3962

به "فعالیت باشگاه های ورزشی در اراک ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت باشگاه های ورزشی در اراک ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید