طرح جدید کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان به زودی ابلاغ می گردد

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/ایلام قائم مقام کمیته امداد گفت : فرایند توانمندسازی متناسب با شرایط کشور و بر اساس یک فرایند جدید توسط این نهاد باز طراحی و در کمیته برنامه ریزی در حال آنالیز است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

طرح جدید کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان به زودی ابلاغ می گردد

حسین صمصامی در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان ایلام و در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید امداد این استان اظهار کرد: اگرچه که توانمندسازی خانواده ها چند سالی است که توسط این نهاد در حال اجراء است اما فرایند توانمندسازی متناسب با شرایط کشور و بر اساس یک فرایند جدید توسط این نهاد باز طراحی و در کمیته برنامه ریزی در حال آنالیز است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد در این زمینه بر اساس تجربیاتی که داشته و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد در راستای توانمندسازی خانواده ها به مواجهه مسائل مالی کشور خواهد رفت.

صمصامی با عنوان اینکه ایجاد اشتغال برای خانواده های مددجو و نیازمند از بهترین راهکارها و ابزارهای ما خواهد بود گفت: به همین دلیل سال گذشته چهار هزار و 600 میلیارد تومان صرف ایجاد شغل برای مددجویان این نهاد شد و تعداد 174 هزار نفر در سطح کشور صاحب شغل شدند.

وی ادامه داد: این در حالی بوده است که در سال گذشته شرایط مالی کشور چندان مناسب نبوده و فروش نفت کشور نیز زیر سایه سنگین تحریمهای مالی علیه کشورمان بوده است.

قائم مقام کمیته امداد، توضیح داد: اگرچه که تا به امروز اقدامات بسیار خوبی برای اشتغال مددجویان کشور اجرا شده است اما با توجه به مسائل مالی کشور و خانواده های نیازمند، کافی نبوده و ما برای توسعه این فرایند نیازمند اقدامات جدی تری خواهیم بود .

صمصامی با عنوان اینکه اگر اشتغال ایجاد گردد و توانمندسازی صورت گیرد خانواده ها بهتر می توانند خود را با شرایط و مسائل مالی وفق دهند ادامه داد: یقیناً موضوع اشتغال سازی برای مددجویان این نهاد در سال جدید جدی تر از قبل خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینیره کشور با اشاره به برنامه های کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان این استان و توانمندسازی آنان گفت: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده برای مجموع اعتبارات این استان 60 درصد به وسیله اعتبارات دولتی و 40 درصد آن نیز به وسیله مشارکت های مردمی و یاری خیرین و نیکوکاران خواهد بود. و توجه ویژه به بحث واگذاری امور محرومین و خدمت رسانی به آنان به وسیله مراکز نیکوکاری و توجه خاص به این موضوع است که ان شاءالله با استناد اساسنامه امداد امام به سمت بهره گیری از این ظرفیت عظیم حرکت کنیم.

در ادامه این نشست با تجلیل از خدمات پنج ساله ضیاء رضایی به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، قنبر موسی نژاد به عنوان مدیرکل جدید این نهاد در استان ایلام معرفی گشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2896

به "طرح جدید کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان به زودی ابلاغ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جدید کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان به زودی ابلاغ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید