شکنجه با فهرست تخلفات امریکا

به گزارش آریا بلاگ، روس ها ادعا می کردند که دفاع موشکی از نظر راهبردی در ذات خود بی ثبات کننده بوده و به همین دلیل باید مذاکرات مشروح تری میان مقامات شورای امنیت ملی دو کشور در این زمینه صورت بگیرد، البته روس ها در سال 2002 که ما از پیمان ای بی ام خارج شدیم چنین حرف هایی را نزده بودند.

شکنجه با فهرست تخلفات امریکا

بلافاصله آنها را درباره این موضوع روشن کردم و دوباره توضیح دادم که ما از پیمان کنترل موشک های بالستیک خارج شدیم تا حداقل در ابتدا با شلیک تصادفی موشک های هسته ای از سوی روسیه و چین و همچنین تهدیداتی که ممکن است از سوی کشورهای در حال هسته ای شدن متوجه سرزمین اصلی امریکا شود، مقابله کنیم. پاتروشف گفت؛ سطح اعتماد متقابل دو طرف میزان موفقیت ما را در این موضوع معین خواهد کرد. وی با اشاره به پیمان آی آن اف مدعی شد که ادعاهای متناقضی در مورد پایبندی امریکا به این پیمان وجود دارد. این حرف چیزی جز تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) نبود. روسیه حداقل بیش از یک دهه بود که مفاد این پیمان را به طور مکرر نقض می کرد. این موضوعی بود که بارها در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما هم مطرح شده بود ولی هیچ نتیجه ای نداشت. همان گونه که در مورد همه پیمان های امریکا صادق است، وزارت خارجه و وزارت دفاع ما مملو از وکلایی است که بر این پیمان ها نظارت می کنند و ما اگر هم بخواهیم پیمانی را نقض بکنیم، عملاً نمی توانیم.

طبق معمول روس ها فهرست بلند بالایی از تخلفات ادعایی امریکا در قبال پیمان آی آن اف داشتند که می خواستند درباره جزئیات آنها بحث کنیم؛ شکنجه ای واقعاً آزار دهنده. البته ما هم یک فهرست طولانی از تخلفات واقعی روس ها داشتیم که حتی از فهرست ادعایی آنها هم طولانی تر بود ولی من واقعاً نمی خواستم وقت مان را برای بحث در مورد آنها تلف کنیم. ، ایران

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5096

به "شکنجه با فهرست تخلفات امریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکنجه با فهرست تخلفات امریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید