انتها قابلیت سنجش فشار خون به گلکسی واچ اکتیو 2 آمد

به گزارش آریا بلاگ، دو ماه پیش بود که سامسونگ از برنامه خود برای عرضه یک نرم افزار سلامتی خبر داد که کاربران ساعت های هوشمند را قادر می ساخت فشار خون خود را اندازه گیری کنند و خوشبختانه اخیرا این قابلیت برای ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر شده.

انتها قابلیت سنجش فشار خون به گلکسی واچ اکتیو 2 آمد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

نرم افزار جدید Health Monitor در ماه آوریل سال جاری توسط وزارت غذا و دارو کره جنوبی به عنوان نرم افزاری با کاربرد پزشکی تاییدیه گرفت اما سامسونگ گفت این قابلیت را تا فصل سوم 2020 هم راهی ساعت های هوشمند نمی کند. اما ظاهرا این اتفاق زودتر از آنچه که خود سامسونگ انتظار داشت رخ داد.

دو روز پیش بود که سامسونگ رسما گفت تمام کاربران گلکسی واچ اکتیو 2 می توانند به نرم افزار جدید دسترسی داشته باشند. اگرچه کاربران این ساعت هوشمند می توانند با خود این محصول فشار خون را بسنجند، اما سامسونگ اعلام کرده ابتدا باید این برنامه را با توجه به یک دستگاه فشار خون سنتی تنظیم کرده تا سپس بتوانند به صورت مستقل از آن استفاده کنند.

افزایش فروش ساعت های هوشمند در سه ماه اول سال جاری؛ کاهش 13 درصدی سهم اپل

بعد از اینکه فرایند سنجش فشار خون انجام شد، نتایج به صورت اتوماتیک با نرم افزار Health Monitor گوشی های گلکسی همگام سازی می شود و سپس می توانید تصمیم بگیرید آیا نتایج با پزشک شما به اشتراک گذاشته شود یا خیر. همچنین کاربران می توانند به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه فشار خون خود را اندازه گیری کنند.

متاسفانه یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های برنامه جدید سامسونگ، فقدان ECG یا همان اندازه گیری نوار قلب است که کاربران اپل واچ به آن دسترسی دارند. البته سامسونگ گفت حتما این قابلیت را در فصل سوم سال جاری راهی ساعت هوشمند خود می کند.

برای اندازه گیری فشار خون، کاربران باید ابتدا نرم افزار Health Monitor را روی گوشی و ساعت هوشمند خود نصب کنند اما متاسفانه سنجش فشار خون گلکسی واچ اکتیو 2 در حال حاضر تنها در کره جنوبی فعال است؛ هرچند انتظار می رود در ماه های آینده تمام کاربران این ساعت در مناطق مختلف به قابلیت یاد شده دسترسی پیدا کنند.

با در نظر دریافت اینکه شرکت های سازنده ساعت هوشمند هر ساله قابلیت های جدیدی را برای گجت های خود عرضه می کنند، انتظار می رود رقابت بین آن ها در یکی دو سال آینده به اوج خود برسد. در حال حاضر اپل واچ بیشترین سهم را در بازار ساعت های هوشمند دارد اما اگر عرضه قابلیت های این چنینی برای دیگر محصولات ادامه پیدا کند، شاید این شرایط به زودی تغییر کند.

نظر شما در رابطه با قابلیت سنجش فشار خون گلکسی واچ اکتیو 2 چیست؟ به نظر شما می توان به دقت و کیفیت این قابلیت ها در ساعت هوشمند اعتماد کرد؟

هرآنچه از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ انتظار داریم

منبع: phonearena androidcentral

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3583

به "انتها قابلیت سنجش فشار خون به گلکسی واچ اکتیو 2 آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها قابلیت سنجش فشار خون به گلکسی واچ اکتیو 2 آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید