ساعات کاری ادارات مالیاتی افزایش می یابد

به گزارش آریا بلاگ، پارسا گفت:ساعات کاری ادارات مالیاتی در روز های به جامانده مرداد و شنبه اول شهریورماه افزایش می یابد.

ساعات کاری ادارات مالیاتی افزایش می یابد

به گزارش امید علی پارسا، با اشاره به اینکه ایام پایانی مواعد تسلیم اظهارنامه مالیاتی با بیشترین حجم مراجعات مودیان و درخواست آنان برای دریافت خدمات مختلف از ادارات امور مالیاتی همراه است، دستور افزایش ساعات کاری ادارات امور مالیاتی سراسر کشور را با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی در محل کار صادر کرد.

بر این اساس و به منظور ارایه خدمات مطلوب به مودیان محترم مالیاتی برای انجام تکالیف قانونی، به ویژه اطلاع رسانی و ارایه هدایت و پاسخگویی لازم در رابطه با مشخص مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم وتسلیم اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی عملکرد سال 1398 و نیز انجام کلیه تکالیف قانونی محوله در مهلت های قانونی، ساعات کاری ادارات کل امور مالیاتی در سراسر کشور طی روز های سه شنبه 28 مردادماه، چهارشنبه 29 مردادماه و پنجشنبه 30 مردادماه از اول وقت اداری تا ساعت 19 می باشد. همچنین ساعات کاری ادارات مذکور در روز آدینه 31 مردادماه، از اول وقت اداری تا ساعت 14 و در روز شنبه یکم شهریورماه از اول وقت اداری تا ساعت 20 است.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه 31 مردادماه که آخرین مهلت مقرر قانونی برای ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در امسال است، مصادف با روز تعطیل (آدینه) است، لذا براساس قانون، روز شنبه یکم شهریورماه، آخرین مهلت قانونی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی خواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4152

به "ساعات کاری ادارات مالیاتی افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعات کاری ادارات مالیاتی افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید