رانندگان سرویس مدارس تا 10 آذر ماه باید در سامانه سپند ثبت نام کنند

به گزارش آریا بلاگ، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، گفت: رانندگان فعال در حوزه سرویس مدارس تا 10 آذر ماه باید در سامانه سپند ثبت نام کنند.

رانندگان سرویس مدارس تا 10 آذر ماه باید در سامانه سپند ثبت نام کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، امیر جمشیدنژاد پنج شنبه هفتم آذر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رانندگان فعال در حوزه سرویس مدارس تا 10 آذر ماه باید در سامانه سپند ثبت نام کنند.

وی افزود: در پی اجرای طرح سهمیه بندی سوخت و لزوم تخصیص مناسب به ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری تمهیداتی اندیشیده شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، بیان نمود: براساس پیگیری های اجرا شده سهمیه مناسب برای خودروهای فعال در بخش سرویس مدارس در قالب پرداخت مابه التفاوت قیمت سوخت تا سقف مشخص در دولت مصوب شده است.

جمشیدنژاد اعلام کرد: برای تخصیص سهمیه به این گروه رانندگان مشمول باید با ثبت کامل مشخصات در سامانه ملی پایش ناوگان دانش آموزی سپند به آدرس اینترنتی www.irtusepand.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: رانندگان مشمول می توانند از طریق درگاه شهرداری (سازمان حمل و نقل بار و مسافر)، از طریق شرکت های مجاز و تایید شده توسط شهرداری در حوزه سرویس مدارس و دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، افزود: شهرداری ها و سازمان ها باید تا تاریخ 10 آذر ماه سال جاری نسبت به ثبت نام، تکمیل و تایید اطلاعات رانندگان به منظور جمع بندی و تکمیل فهرست رانندگان مجاز در این حوزه اقدام کنند.

جمشیدنژاد بیان نمود: برای ثبت نام در سامانه ثبت استعلام های فردی راننده شامل تایید صلاحیت و استعلام خودرویی نیز شامل معاینه فنی و مشخصات خودرویی امری لازم و ضروری است.

وی همچنین شرح داد: میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و 80 لیتر برای خودروهای دوگانه سوز است.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج، با توجه به محدودیت زمانی موجود و عدم امکان تمدید زمان اعلام شده، از رانندگان مجاز درخواست کرد: رانندگان سرویس مدارس ساماندهی شده در قالب شرکت، ون و آژانس های فعال در این حوزه به واحد تاکسیرانی و رانندگان اتوبوس و مینی بوس نیز به واحد اتوبوس رانی جهت انجام فرآیند ثبت نام مراجعه کنند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1465

به "رانندگان سرویس مدارس تا 10 آذر ماه باید در سامانه سپند ثبت نام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگان سرویس مدارس تا 10 آذر ماه باید در سامانه سپند ثبت نام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید