دیدار مدیران مجتمع فولاد خراسان با مدیرعامل منطقه آزاد کیش

به گزارش آریا بلاگ، رییس و اعضای هیأت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان و جمعی از مدیران این مجتمع، که برای شرکت در سمپوزیوم فولاد ایران به جزیره کیش سفر کرده اند، ظهر امروز با غلامحسین مظفری، مدیرعامل منطقه آزاد کیش در محل دفتر کار وی دیدار کردند.

دیدار مدیران مجتمع فولاد خراسان با مدیرعامل منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش؛ رییس و اعضای هیأت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان و جمعی از مدیران این مجتمع، که برای شرکت در سمپوزیوم فولاد ایران به جزیره کیش سفر کرده اند، ظهر امروز با غلامحسین مظفری، مدیرعامل منطقه آزاد کیش در محل دفتر کار وی دیدار کردند.

مهندس امینی رییس هیات مدیره، مهندس لطفی آشتیانی عضو هیأت مدیره شرکت و مدیران روابط عمومی، حراست، حوزه مدیرعامل در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با قدردانی از شرایط فراهم شده برای میزبانی همایش های ملی و بین المللی در نگین خلیج همیشه فارس، برای این مدیر پیروز همشهری آرزوی توفیق کردند.

دکتر مظفری، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مجتمع فولاد خراسان را مایه مباهات و عامل مهمی در توسعه منطقه خواند و ابراز امیدواری کرد که این شرکت در ایفای رسالت خود در تولید محصولات، دستیابی به تولید پایدار و مسئولیت اجتماعی خود، بیش از پیش توفیق کسب کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4811

به "دیدار مدیران مجتمع فولاد خراسان با مدیرعامل منطقه آزاد کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیران مجتمع فولاد خراسان با مدیرعامل منطقه آزاد کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید