دعوت از 769 متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان

به گزارش آریا بلاگ، استان ساسکاچوان در جدیدترین پذیرشی که به تاریخ 25 سپتامبر برگزار کرده است برای 769 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر کرده است تا این متقاضیان بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان جهت اقامت دائم کانادا ارائه کنند.

دعوت از 769 متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان

همانگونه که در خبر قبلی به عرض همراهان گرامی خبرنگاران رسید، استان ساسکاچوان مشاغل مورد نیاز خود را از 19 به بیش از 200 نام رسانده است و این پذیرش بعد از این رویکرد تازه برگزار شده است. به گزارش برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان، متقاضیانی که هم که در پذیرش 25 سپتامبر دعوتنامه دریافت کرده اند در 100 نام شغلی متنوع اشتغال داشته ند.

در بین این عناوین شغلی، مهندسین شیمی و عمران، تکنیسین های پرتودرمانی، روانشناسان و تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعات به چشم می خورند. یکی از شرایط دریافت دعوتنامه از این طریق، داشتن حد اقل یک سال سابقه در شغل مورد نیاز استان ساسکاچوان است. البته تنها این شرط نیست، بلکه معیارهای دیگر هم هست.

نکته مهم این است که داشتن پیشنهاد شغل الزامی نیست. پذیرشی که برگزار شده بزرگترین پذیرش اکسپرس انتری از طریق زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز، پس از رونمایی از سیستم مبتنی بر ابراز تمایل یا EOI هم بوده است. مجموعا 365 دعوتنامه برای متقاضیان دسته مشاغل مورد نیاز و 404 دعوتنامه هم برای متقاضیان زیرمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان صادر شده است.

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری که در سال 2015 از آن رونمایی شد، سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر جهان بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

متقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان انتخاب شوند باید ابراز تمایل یا Expression of Interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند کنند. تحت این سیستم، متقاضیان بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار مرتبط و تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و داشتن ارتباطات در ساسکاچوان امتیازدهی می شوند. متقاضیانی هم که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.

حد اقل امتیاز در پذیرش 25 سپتامبر برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان برای متقاضیان زیرمجوعه اکسپرس انتری 70 و برای متقاضیان زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز 79 بوده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7886

به "دعوت از 769 متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 769 متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید