خبرنگاران خلیل زاده: قرارداد میلیچ آماده تمدید است، اختلافی در هیات مدیره نداریم

به گزارش آریا بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه هیچ اختلافی در هیات مدیره وجود ندارد، گفت: احمد مددی با قدرت به کار خود به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه می دهد.

خبرنگاران خلیل زاده: قرارداد میلیچ آماده تمدید است، اختلافی در هیات مدیره نداریم

به گزارش خبرنگاران؛ اسماعیل خلیل زاده امروز (پنجشنبه) پس از حضور در باشگاه استقلال به خبرنگاران، گفت: بهتر است مدیرعامل باشگاه در مورد مفاد جلسه صحبت کند.

وی ادامه داد: بحث تمدید قرارداد هروویه میلیچ بود و مذاکرات به جایی رسید که اکنون قرارداد در آستانه امضا و تمدید است. چند بازیکن دیگر هم در باشگاه حضور پیدا کردند و صحبت های لازم انجام و مسائل برطرف شد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد تامین هزینه های سفر به عربستان، مطرح نمود: حتما هزینه تامین شده که کاروان استقلال اعزام خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می شود استقلال با کاروانی 60 نفره راهی عربستان می شود، توضیح داد: تعداد نفرات در شورای برون مرزی وزارت تایید می شود و علاوه بر اعضای تیم، نفراتی را اعزام می کنیم که برای تیم مفید باشند.

خلیل زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود اختلاف در هیات مدیره استقلال، گفت: دوباره در آستانه لیگ قهرمانان، شایعات شروع شد. مددی با قدرت به کارش به عنوان مدیرعامل باشگاه ادامه می دهد و هیچ اختلاف و مسئله ای وجود ندارد.

استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق دیدار می کند. بازی های گروه C به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6689

به "خبرنگاران خلیل زاده: قرارداد میلیچ آماده تمدید است، اختلافی در هیات مدیره نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خلیل زاده: قرارداد میلیچ آماده تمدید است، اختلافی در هیات مدیره نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید