خبرنگاران تهرانی ها به پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بپیوندند

به گزارش آریا بلاگ، تهران -خبرنگاران- مدیر بهزیستی شهر تهران مردم و خیران را دعوت به مشارکت در پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان کرد.

خبرنگاران تهرانی ها به پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بپیوندند

سید سعید آرام عصر دوشنبه در گفت گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بهزیستی شهر تهران با مشارکت موسسه های خیریه تحت پوشش بهزیستی این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش (ضیافت همدلی) را با هدف جلب حداکثری مشارکتهای مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت مشارکتی موسسات خیریه در سطح شهرستان اجرایی می گردد.

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: محورهای فعالیت پویش شامل؛ یاری هزینه معیشتی، اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و سایر نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش است.

به گفته وی، بهزیستی شهر تهران و کلیه موسسه های خیریه دارای مجوز از بهزیستی سراسر شهرستان تا انتها ماه مبارک رمضان آماده دریافت یاریهای غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در اجرای این پویش هستند.

این مسئول با بیان اینکه موسسه های خیریه تحت نظارت بهزیستی نیز به صورت رسمی برای عملیاتی شدن این پویش، در کنار بهزیستی خواهند بود، توضیح داد: جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت های مشارکتی موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی از اهداف این پویش است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که تمایل به مشارکت غیرنقدی دارند می توانند به دفتر مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهر تهران مراجعه نمایند و همچنین یاری های نقدی خود را نیز به شماره حساب2173451374001 (مشارکت های مردمی بهزیستی شهرتهران) نزد بانک ملی و یا به شماره کارت 6037991899659647 واریز نمایند.

آرام ضمن قدر دانی از خیران اضافه کرد: بی شک بدون حضور پر مهر شما خیران این مهم به ثمر نمی رسد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6829

به "خبرنگاران تهرانی ها به پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بپیوندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تهرانی ها به پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بپیوندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید