خبرنگاران اهمال ادارات خراسان شمالی در اعلام آمار کرونا

به گزارش آریا بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: همکاری بسیاری از دستگاه های اجرایی استان برای ارائه آمار کارمندان مبتلا به ویروس کرونا ضعیف است.

خبرنگاران اهمال ادارات خراسان شمالی در اعلام آمار کرونا

سیدمحسن ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: دستگاه های اجرایی مکلف هستند در انتها هر هفته، آمار و اطلاعات مربوط به ابتلای کارکنان خود به بیماری کووید 19 را به استانداری و ستاد مقابله با کرونا گزارش دهند، اما تنها 25 تا 30 دستگاه، در این زمینه همکاری می کنند و مابقی آماری به ما ارائه نداده اند.

وی اضافه نمود: عدم دسترسی به آمار مربوط به ابتلای کارمندان به کرونا، در برنامه ریزی ها تاثیرگذار خواهد بود و در این زمینه هنوز آمار دقیق و قابل اتکایی در دست نیست.

وی گفت: دستور جمع بندی و ارائه گزارش در زمینه ابتلای کارمندان به دستگاه ها داده شده است اما همکاری بعضی از دستگاه ها برای ارائه آمار مبتلایان به ویروس کرونا ضعیف است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی شرح داد: البته با دستگاه هایی که در ارائه گزارش مربوط به ابتلای کارمندان خود به کرونا، کوتاهی کنند، برخورد می شود.

ابراهیمی گفت: بر همین اساس متاسفانه آمار مربوط به دورکاری کارمندان در ادارات استان هم کامل و دقیق نیست.

وی گفت: طبق اعلام 23 دستگاه اجرایی استان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا، 6 نفر از فرمانداران استان به کرونا مبتلا شده اند و اکنون 2 نفر از آنان در حال درمان بوده و مابقی بهبود یافته اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: در این مدت 387 نفر از کارکنان ادارات به کرونا مبتلا شده، 338 نفر بهبود یافته و اکنون 48 نفر نیز در حال درمان هستند.

استان خراسان شمالی از اوایل تیرماه از نظر افزایش ابتلای به ویروس کرونا در شرایط هشدارآمیزی قرار گرفته و از حدود یک هفته قبل در زمره استانهای با شرایط قرمز کرونایی شناخته شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4009

به "خبرنگاران اهمال ادارات خراسان شمالی در اعلام آمار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اهمال ادارات خراسان شمالی در اعلام آمار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید