خبرنگاران اعتصاب غذای 150 پناهجو برای آزادی از زندان آمریکایی ها

به گزارش آریا بلاگ، تهران- خبرنگاران- بیش از 150 پناهجوی بازداشت شده در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست به اعتصاب غذا زده و خواهان آزادی در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور شدند.

خبرنگاران اعتصاب غذای 150 پناهجو برای آزادی از زندان آمریکایی ها

به گزارش بامداد یکشنبه تارنمای هیل، با شیوع کرونا در آمریکا گروه های حامی مهاجران و مقام های بهداشتی خواهان آزادی مهاجران بازداشت شده و سایر زندانیان شده اند.

سال گذشته شیوع ویروس اوریون در یک مرکز بازداشت مهاجران در تگزاس حدود یک هزار نفر را در 57 مرکز بازداشت مهاجران در سراسر آمریکا مبتلا کرد.

در همین حال، رویترز گزارش داد که شیوع کرونا در زندان های آمریکا شتاب گرفته است. شمار زیادی زندانی آزاد شده اند اما نظارت پزشکی کافی برای آنالیز احتمال ابتلای آنها به کرونا وجود ندارد.

طبق آماری که این خبرگزاری درباره 20 زندان عظیم آمریکا منتشر نموده، از روز یکشنبه هفته گذشته ابتلای 104 کارمند زندان ها و 146 زندانی به کرونا تأیید شده است.

با توجه به افزایش سرعت انتشار کرونا، این آمار پایین تر از شمار دقیق مبتلایان است.

زندان کوک کاونتی در شهر شیکاگوی ایالت ایلینوی یکی از کانون های اصلی انتشار کروناست. در این زندان 38 زندانی و 9 کارمند به کرونا مبتلا شده اند. همچنین 123 نفر دیگر در این زندان منتشر نتیجه آزمایش کرونای خود هستند.

آمریکا بیشترین شمار زندانیان در جهان را دارد. بر اساس آماری که اداره آمار دادگستری تا سال 2017 منتشر نموده است، این کشور در آن سال حدود 2 میلیون و 300 هزار زندانی داشت.

بر اساس آمارهای اعلام شده، تا به امروز بیش از 116 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، یک هزار و 943 بیمار جان خود را از دست دادند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2719

به "خبرنگاران اعتصاب غذای 150 پناهجو برای آزادی از زندان آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتصاب غذای 150 پناهجو برای آزادی از زندان آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید