حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد آقای گل استقلال، سیدجلال خاص می گردد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در تاریخ برگزاری دربی ها، رضا عنایتی با حضور در دربی با 39 سال و یک ماه و 4 روز، مسن ترین بازیکن تاریخ برگزاری دربی های پایتخت است و دومین نفر بعد از او سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس است.

حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد آقای گل استقلال، سیدجلال خاص می گردد

سیدجلال حسینی متولد 14 بهمن سال 1360 است و در صورتی که آدینه شب در ترکیب تیمش برای این بازی قرار بگیرد که این امر بسیار احتمال دارد، حضور در دربی را در سن 39 سال 3 ماه و 10 روز تجربه می نماید و می تواند با 2 ماه و 6 روز، رکورد عنایتی را شکسته و نامش را به عنوان مسن ترین بازیکن در تمام دربی های تهران ثبت کند.

از دیگر بازیکنانی که نام شان در لیست مسن ترین بازیکنان دربی به چشم می خورد می توان به نیلسون کوریا (دروازه بان سابق پرسپولیس)، فرهاد مجیدی، علی پروین و… اشاره نمود.

سرمربی امروز آبی پوشان آخرین باری که حضور در یک دربی را تجربه کرد 37 سال 3 ماه و 5 روز از سن او گذشته بود و در حال حاضر نیز چهارمین بازیکن مسن در تاریخ دربی ها به شمار می رود.

ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر ساعت 20:30 روز آدینه 24 اردیبهشت در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7007

به "حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد آقای گل استقلال، سیدجلال خاص می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد آقای گل استقلال، سیدجلال خاص می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید