جانسون: در قرنطیه مسافران خارجی بی رحمانه عمل می کنیم

به گزارش آریا بلاگ، نخست وزیر انگلیس گفت، درخصوص اعمال قوانین قرنطینه بر روی مسافرانی که از کشور های دوست به این کشور سفر نمایند، هیچ رحمی وجود نخواهد داشت.

جانسون: در قرنطیه مسافران خارجی بی رحمانه عمل می کنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز آدینه خطاب به فرانسه گفت، کشورش در اجرای قوانین قرنطینه بی رحمانه عمل می نماید.

به نوشته خبرگزاری رویترز، جانسون در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره احتمال خروج فرانسه از لیست کشورهای مورد اطمینان درخصوص سفر به انگلیس گفت: باید حتی با عزیزترین دوستان و شرکایمان در سرتاسر دنیا، در این مورد کاملاً بی رحم باشیم، .

نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: امروز بعد از ظهر نگاهی به داده ها می اندازیم تا ببینیم اوضاع [شیوع کرونا در] فرانسه و دیگر کشورها به چه سمتی پیش می رود و نمی توانیم در خصوص شرایط خودمان خیلی با رضایت صحبت کنیم.

روز چهارشنبه وزارت بهداشت فرانسه 2524 مورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشور را گزارش کرد که از زمان اعمال قوانین قرنطینه در این کشور بی سابقه است.

گمان می رود اعمال قرنطینه 14 روزه بر مسافران، برای انگلیس که سالانه میزبان بیش از 3.5 جهانگرد فرانسوی است، تأثیراتی منفی به دنبال داشته باشد.

از سوی دیگر، دولت انگلیس ظرف چند روز اخیر بارها به فرانسوی ها درخصوص عدم جلوگیری از ورود مهاجران به وسیله این کشور هشدار داده و اعلام نموده است، اگر مهاجرانی به وسیله فرانسه به سمت انگلیس بروند ممکن است به خاک فرانسه بازگردانده شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4143

به "جانسون: در قرنطیه مسافران خارجی بی رحمانه عمل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: در قرنطیه مسافران خارجی بی رحمانه عمل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید