تکرار یک شایعه عجیب در مورد ستاره گرانقیمت بارسلونا!

به گزارش آریا بلاگ، رادیو مونته کارلو مدعی شد همچنان بازیکنان بارسلونا رابطه خوبی با آنتوان گریزمان ندارند.

تکرار یک شایعه عجیب در مورد ستاره گرانقیمت بارسلونا!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اولین فصل حضور آنتوان گریزمان در بارسلونا تا اینجا مطابق میل این ستاره گرانقیمت و فرانسوی پیش نرفته و او قادر به تکرار روزهای درخشان حضور در اتلتیکومادرید نبوده است. این ستاره فرانسوی در اولین بازی بعد از آغاز دوباره فوتبال مقابل گرانادا نیز نمایش خوبی نداشت و در کمال تعجب در دقیقه 56 تعویض شد.

اما شبکه رادیویی و فرانسوی مونته کارلو در گزارشی مدعی شد در این دیدار نیز مانند گذشته، دیگر بازیکنان بارسلونا علاقه ای به همکاری و پاس دادن به آنتوان گریزمان ندارند و این بازیکن مانند گذشته در زمین تنها است. همچنان آنها معتقدند این بازیکن فرانسوی خیلی در کارهای دفاعی نیز حاضر می شود و شرایط خوبی دارد، اما موقعیت ها در ترکیب بارسلونا به او ختم نمی شود.

البته این اولین بار نیست که چنین شایعاتی مطرح می شود و در اوایل فصل نیز اخبار زیادی در مورد اختلاف بین لیونل مسی و آنتوان گریزمان و عدم همکاری این دو بازیکن در میدان شنیده می شد. این شایعات در مقطعی به حدی زیاد شده که خود گریزمان نیز واکنش نشان داد و این اخبار را تکذیب کرد. به هر حال بعد از چند ماه حضور در نوکمپ، آنتوان گریزمان هنوز پیروز به ارائه توانایی هایش در ترکیب این تیم نشده و برخی معتقدند عدم همکاری دیگر بازیکنان بارسلونا در این مورد نقش بسزایی ایفا می کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3540

به "تکرار یک شایعه عجیب در مورد ستاره گرانقیمت بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار یک شایعه عجیب در مورد ستاره گرانقیمت بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید