تمدید قرارداد مجید حسینی با ترابوزان اسپور منوط به نظر سرمربی

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روزنامه حریت ترکیه به آخرین شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه ترابوزان اسپور پرداخته و در این گزارش از سیدمجید حسینی مدافع ایرانی هم نام برده است.

تمدید قرارداد مجید حسینی با ترابوزان اسپور منوط به نظر سرمربی

این روزنامه نوشت: ترابوزان اسپور که تصمیم به تمدید قرارداد خوزه سوزا و فیلیپ نواک گرفته است هنوز درباره مجید حسینی که آپشن تمدید یک سال دیگر قراردادش را دارد به جمعبندی نرسیده است.

در بخشی از گزارش روزنامه حریت آمده است: قرارداد خوزه سوزا، فیلپ نواک، ژوزه پریرا و مجید حسینی این فصل به انتها می رسد. در میان این اسامی، فقط مدافع ایرانی است که آپشن تمدید یک سال دیگر (در صورت توافق) را دارد. رئیس باشگاه که خبر تمدید قرارداد کاپیتان سوزا و نواک را داده بود، توضیحی در مورد پریرای پرتغالی نداد. این بازیکن 36 ساله هم ناراحتی اش را از مسئولان این باشگاه به دوستان نزدیکش اعلام کرده است.

قرارداد سوزا و نواک تمدید می شود، پریرا شرایط نامشخصی دارد اما در مورد حسینی چه اتفاقی می افتد؟ قرارداد حسینی که از استقلال ایران به ترابوزان ترانسفر شد و سال گذشته 517 هزار یورو دریافت کرد، در ماه ژوئن به انتها می رسد و هنوز تصمیمی برای آینده گرفته نشده است.

ترابوزان که مانوئل سیلوا و مانوئل داکاستا را به جمع دیگر مدافعان خود یعنی حسین ترکمن و گاستون کمپی اضافه کرده اند، در این منطقه ناپایدار بوده و در استفاده از مجید حسینی مطمئن نیست. مدیریت باشگاه تصمیم گیری در این مورد را به سرمربی تیم واگذار کرده است.

با اعلام اینکه از حضور در ترابوزان اسپور خوشحالم، مجید حسینی به مدیریت باشگاه اطلاع داد که می خواهد در این تیم بماند. این مدافع ایرانی همچنین اعلام کرده که آماده تخفیف دادن به ترابوزان اسپور برای تمدید قرارداد است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3070

به "تمدید قرارداد مجید حسینی با ترابوزان اسپور منوط به نظر سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرارداد مجید حسینی با ترابوزان اسپور منوط به نظر سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید