تصمیمات جدید برای انتخابات ریاست جمهوری1400 از زبان جمال عرف

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد با هماهنگی انجام شده با شورای نگهبان امسال نیز مانند دوره قبل، یک هیات اجرایی برای انتخابات معین خواهد شد.

تصمیمات جدید برای انتخابات ریاست جمهوری1400 از زبان جمال عرف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در نشست ویدئوکنفرانس با استاندار، فرمانداران و بخشداران استان اردبیل، مهمترین رویداد سال آینده را انتخابات 1400 دانست و بر پیگیری اقدامات حوزه انتخابات با تشکیل ستاد استانی انتخابات تاکید کرد.

عرف همچنین خبر داد که با هماهنگی انجام شده با شورای نگهبان امسال نیز مانند دوره قبل، یک هیات اجرایی برای انتخابات تعیین خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات همچنین گفت: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا با همکاری وزارت بهداشت شیوه نامه بهداشتی برای برگزاری انتخابات تدوین خواهد کرد تا مسئله ای در این راستا ایجاد نشود.

عرف همچنین بر لزوم برگزاری جلساتی با موضوع دعوت به همکاری و مشارکت در انتخابات از سوی فرمانداران و بخشداران با احزاب و گروه های سیاسی شهرستان ها تاکید کرد و گفت: هرساله سفرهای استانی برای دیدار با اقشار و گروه های سیاسی و مردمی در راستای برگزاری انتخابات داشتیم که این امر با توجه به شرایط کرونایی از این پس مجازی برنامه ریزی می شود و مسئولان استانی نیز باید این موضوعات را پیگیری کنند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6278

به "تصمیمات جدید برای انتخابات ریاست جمهوری1400 از زبان جمال عرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات جدید برای انتخابات ریاست جمهوری1400 از زبان جمال عرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید