ترافیک روان در جاده های کشور

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

ترافیک روان در جاده های کشور

سرهنگ احمد شیرانی درباره شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور به پانا گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در تمامی جاده های کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده و هیچ مسئله ای در ترددها وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محورهای مسدود نیز گفت: محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر دو محور شریانی مسدود شده در کشور هستند که راستاهای جایگزین برای آنها پیش بینی شده است.

وی با هشدار به رانندگان اظهارکرد: 82 درصد تصادفات رانندگی به علت سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی رخ داده است. بنابراین لازم است رانندگان حتما به این موارد توجه داشته باشند و ضمن پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز حتما در فواصل زمانی یک تا دو ساعت رانندگی استراحت کرده و سپس به راستا خود ادامه دهند.

شیرانی با بیان اینکه 63 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرهای رخ می دهد، اضافه کرد: گاهی رانندگان به تصور اینکه به مقصد یا به شهر نزدیک شده اند از استراحت در طول راستا خودداری کرده یا توجه کافی به راستا را ندارند که متاسفانه منجر به این تصادفات می شود. در حالی که در نزدیکی شهرها با توجه به افزایش تراکم و حتی حضور عابران پیاده دقت و توجه بیشتری در رانندگی لازم است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7153

به "ترافیک روان در جاده های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک روان در جاده های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید