تراشه های اگزینوس با گرافیک AMD احتمالا راهی سری گلکسی A می شوند

به گزارش آریا بلاگ، طبق یک شایعه تازه، اگزینوس 2200 تنها تراشه مجهز به گرافیک AMD نخواهد بود. گفته می شود سامسونگ در حال آماده سازی یک تراشه میان رده مجهز به گرافیک AMD است که راهی تعدادی از گوشی های سری گلکسی A خواهد شد.

تراشه های اگزینوس با گرافیک AMD احتمالا راهی سری گلکسی A می شوند

نام این تراشه هنوز فاش نشده اما این شایعه حاکی از آن است که دو نسخه از این تراشه راهی بازار می شود. یک نسخه دارای دو واحد پردازشی است و برای گوشی های میان رده معمولی سری گلکسی A در نظر گرفته شده و نسخه دیگر از 4 واحد پردازشی بهره می برد و برای میان رده های گران تر استفاده خواهد شد.

نسخه دوم که توان بیشتری را ارائه می دهد، حداقل در اختیار دو شرکت چینی هم قرار می گیرد. در همین رابطه باید به انتشار گزارش هایی مبنی بر احتمال استفاده از اگزینوس 2200 برای برخی از گوشی های اوپو و شیائومی اشاره کنیم. این منبع نام گوشی های سری گلکسی A که همراه با تراشه فوق راهی بازار خواهند شد، اعلام نکرده است. با این حال شاید گلکسی A53 و A73 بین این گزینه ها باشند.

این دو گوشی هنوز معرفی نشده اند ولی باید خاطرنشان کنیم نسل قبلی آن ها یعنی گلکسی A52 و A72 در بین گوشی های میان رده به لطف ویژگی های مجذوب کننده توجه گسترده ای جلب کرده اند. به نام مثال می توانیم به ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب، اسپیکرهای استریو، نمایشگرهای 120 هرتز و دیگر موارد اشاره کنیم.

به همین علت شاید سامسونگ با بهره گیری از گرافیک AMD بخواهد گوشی های گلکسی A73 و A53 را هم در مرکز توجه نگه دارد. در هر صورت باید ببینیم کدام گوشی های میان رده سامسونگ همراه با تراشه اگزینوس مجهز به گرافیک AMD راهی بازار خواهند شد.

منبع: SamMobile

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7919

به "تراشه های اگزینوس با گرافیک AMD احتمالا راهی سری گلکسی A می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه های اگزینوس با گرافیک AMD احتمالا راهی سری گلکسی A می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید