بورس شنبه چگونه آغاز شد؟ ، سقوط 2 درصدی واحدی شاخص در یک ساعت

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل در یک ساعت نخست بیش از 34 هزار واحد کاهش یافت تا پس از چند روز فرایند مثبت وارد فاز اصلاحی شود.

بورس شنبه چگونه آغاز شد؟ ، سقوط 2 درصدی واحدی شاخص در یک ساعت

در جریان یک ساعت نخست معاملات امروز بورس، بیش از 550 هزار معامله انجام شد که طی آن 3 میلیارد و 600 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 52 هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس بیش از 20 هزار میلیارد ریال به ثبت رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد فملی، فارس و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و این در حالی بود که نماد شستا تنها نماد مثبت بزرگ تاثیرگذار بر شاخص بود. در میان گروه های صنعت نیز به جز گروه خودرویی که بیشتر نمادهای آن در محدوده مثبت معامله می شوند، فشار عرضه در مابقی گروه ها مشاهده می شود هر چند در گروه بانکی و پتروشیمی نیز تعدادی از نمادها در محدوده مثبت معامله می شوند.

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را پیگیری می کند که هفته گذشته شاخص کل رشدی 8 درصدی را به ثبت رساند ولی در دقایق پایانی روز چهارشنبه با فشار عرضه شدیدی روبرو شده بود.

همچنین بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار، نمادهای سیتا، ولپارس و دارا یکم در خارج از ساعت عادی معاملات بورس معامله خواهند شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3843

به "بورس شنبه چگونه آغاز شد؟ ، سقوط 2 درصدی واحدی شاخص در یک ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس شنبه چگونه آغاز شد؟ ، سقوط 2 درصدی واحدی شاخص در یک ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید