بهبودی سه بیمار دچار درگیری 90 درصدی ریه در شیراز

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/فارس رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز گفت: با عنایت به فضل خداوند و کوشش کادر درمان این بیمارستان، سه بیمار که با درگیری 90 درصدی ریه در این مرکز درمانی بستری بودند، کرونا را شکست داده و بهبود یافتند.

بهبودی سه بیمار دچار درگیری 90 درصدی ریه در شیراز

سید محمدکاظم تدین گفت: به واسطه تفضل خداوند و با کوشش کادر درمان بیمارستان، یک خانم که در هفته بیست و نهم بارداری قرار داشت، یک خانم 60 ساله و یک مرد 90 ساله، که به علت درگیری 90 درصدی ریه، در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند، بهبود یافتند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از علوم پزشکی شیراز، تدین با یادآوری اینکه هر سه بیمار ذکر شده، تا مرحله لوله گذاری و اتصال به دستگاه تنفس مصنوعی هم پیش رفته بودند، هر سه این بیماران کاملا درمان شده و با حال عمومی خوب، از بیمارستان ترخیص شدند.

او از کوشش تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که برای ارایه خدمت به بیماران به ویژه در بحران شیوع کروناویروس فداکاری کردند، قدردانی و اضافه نمود: در این روزهای سخت که بیماری کووید19 روزانه سبب جان باختن تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا می گردد، شنیدن خبر بهبودی و درمان بیماران، باعث افزایش امید در جامعه می گردد و نشان دهنده ایثار و فداکاری کارکنان حوزه سلامت است.

تدین، رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز ابراز امیدواری کرد مردم استان همچنان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برای حفظ جان خود، خانواده و اطرافیان، خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و در راستا سخت مقابله با این اپیدمی، همراه و یاور مدافعان سلامت باشند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7972

به "بهبودی سه بیمار دچار درگیری 90 درصدی ریه در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی سه بیمار دچار درگیری 90 درصدی ریه در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید