ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی تلفن ثابت منطقه کیانپارس اهواز

به گزارش آریا بلاگ، سرپرست مدیریت مخابرات اهواز از ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی تلفن ثابت برخی مشترکان ساکن منطقه کیانپارس این کلانشهر خبر داد.

ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی تلفن ثابت منطقه کیانپارس اهواز

عباس عباسی زاده سرپرست مدیریت مخابرات اهواز در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: به منظور بهینه سازی شبکه مخابراتی و گسترش بستر های ارتباطی و استمرار توسعه به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، عملیات کابل برگردان مرکز تلفن شهید چمران از روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه 1400 آغاز می شود.

او افزود: با آغاز این عملیات، شبکه تلفن ثابت و اینترنت خانگی برخی مشترکان منطقه کیانپارس اهواز در محدوده فاز 3 حد فاصل خیابان های 9 تا 13 غربی بین خیابان های خرداد و وهابی به مدت 72 ساعت دچار اختلال و قطعی خواهد شد.

عباسی زاده با بیان اینکه این عملیات به منظور بهینه سازی و توسعه شبکه تلفن ثابت و اینترنت خانگی به منظور ارائه خدمات مطلوب و با هدف جلب رضایت شهروندان انجام می شود، گفت: از صبر و شکیبایی شهروندان تا اتمام عملیات توسعه و رفع اختلال از شبکه تلفن ثابت مشترکان، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.

گفتنی است؛ عملیات بهینه سازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز انقلاب اهواز در روز دوشنبه 30 فروردین ماه 1400 انجام شد و خطوط تلفن در کمپلوی این کلانشهر مختل شدند.

گ

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6836

به "ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی تلفن ثابت منطقه کیانپارس اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی تلفن ثابت منطقه کیانپارس اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید