اهدای بیش از هزار جلد کتاب به کانون های برتر خوی در رویداد ملیفهما

به گزارش آریا بلاگ، یوسف ضیافتی، مسئول دفتر کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خوی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، اضافه کرد: طرح ملی فهما به منظور ارزیابی و رتبه بندی فعالیت های کانون های مساجد با هدف احیای فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی در کانون های مساجد سراسر کشور اجرا شد.

اهدای بیش از هزار جلد کتاب به کانون های برتر خوی در رویداد ملیفهما

وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیش از هزار جلد کتاب در موضوعات کودک و نوجوان، یاری آموزشی و عمومی به ارزش 15 میلیون تومان به کانون های برتر شهرستان خوی در رویداد ملی فهما اهدا شد.

ضیافتی بیان نمود: این کتاب ها به کتابخانه و مساجد روستاهای قوردیک علیا، پکاجیک، بختیاران، دلجلو، شهرهای فیرورق، دیزج دیز وبه 6 کانون شهری اهدا گشت.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به سخنان امام علی (ع) در رابطه با اهمیت

کتابخوانی و مطالعه اظهار کرد: کتاب دریچه ای به سوی دنیا شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی بسیار ساده و عملی برای پرورش استعداد های خدادادی انسان است.

مسئول دفتر کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خویبا بیان اینکه مطالعه گنجی است که نمی توان آن را با زور به کودک تحمیل کرد ولی باید او را در یافتن راهی که برایش نتایج مفید و ماندگار دارد آشنا کنیم اضافه کرد: پایین بودن سطح مطالعه در کشور ناشی از نا آشنایی و عادت نداشتن به مطالعه از دوران کودکی است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم کتاب و کتابخوانی را در بین قشرهای مختلف جامعه گسترش دهیم باید به این مسئله به عنوان یک فرآیند درازمدت توجه کنیم که از کتاب و کتابخوانی تنها برای پر کردن اوقات فراغت استفاده نشود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3321

به "اهدای بیش از هزار جلد کتاب به کانون های برتر خوی در رویداد ملیفهما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای بیش از هزار جلد کتاب به کانون های برتر خوی در رویداد ملیفهما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید